Gå til innhold

Her er de heteste kabinettene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bitfenix prodigy - solid byggkvalitet, waddafug
Byggekvaliteten og kun støtte for bittesmå strømforsyninger gjorde at dette måtte ut raskere enn det kom inn hos meg! Jeg leste tydeligvis ikke de rette testene før jeg kjøpte det.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Hva er egentlig vitsen med disse listene? Bare fordi et produkt er klikket inn på flere ganger enn et annet behøver ikke bety noe som helst.

 

Hva skal jeg lære av dette? Hvilken nytte håper artikkelforfatter at disse tallene skal gjøre? Er det slik at når en produsent har fått flest klikk så betaler de hw.no for å lage en slik artikkel?

Lenke til kommentar

Eneste jeg ikke liker med R4, er at vibrasjonene til snurredisken jeg har inni her, (1stk) forplanter seg i hele kabinettet av og til.. Nå er den riktignok montert nederst, da jeg har tatt ut det uttakbare hardiskracket, for bedre luftflyt..

 

Og det at det er god plass til kabler bak hovedkortbrettet er tull. Jeg sleit med å få igjen døra første gang jeg prøvde.. (og jeg er mer eller mindre ryddoman når det kommer til innsia av kabinettet.)

 

Jeg har foresten gjort det mer støyfritt ved å bytte ut alle medfølgende vifter med Artic Cooling PWM vifter, som styres via programvaren designet til hovedkortet jeg bruker. Stiller seg etter CPU temp.

 

Mulig noe av støyen kommer fra filserveren, som står rett under R4`en. Men gummiføttene på R4, burde vel ta seg av vibrasjoner som kommer nedenfra..? (CM stacker med 8 disker)

Lenke til kommentar

Fractal Design Arc Midi R2 er et kjempeflott kabinett som så absolutt burde være her på listen. Spør du meg så er det Arc-serien som er verdt å se på fra Fractal Design. I tillegg blir jeg overrasket over at Corsair Carbide 500R (og 350R eller 400R) ikke er på listen.

 

For noen år siden var det Antec som var det flotte, men de mistet gløden for lenge siden. Hadde de bare fortsatt slik som de gjorde med Six Hundred og Twelve Hundred så hadde de nok vært favoritter nå også. Six Hundred v3 er fortsatt et godt kabinett idag, men det mangler detaljer og funksjoner som nyere kabinetter har. Og resten av de nye kabinettene deres er stygge som fy. ;)

Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar

Bra artikkel. Dette er sånt jeg kommer til HW for :) Kjøpte meg et Fractal Design Define R4 for en uke siden og er kjempefornøyd. Stille og kjølig med masse plass. Skjermkortet mitt kunne jeg plutselig overklokke nå siden luftstrømmen er umåtelig mye bedre enn mitt 10 år gamle Antec Sonata.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...