Gå til innhold

Intel avslører hvor god Haswell skal bli i spill


Anbefalte innlegg

men så det dere mener er at 4770K er bedre enn 3930K? eller mener dere at den er dårligere? først kom en komentar som jeg tolker på den måten at 3930K er bedre enn 4770K men så kommer det andre komentarer som sier at 4770K er best... jeg er helt forvirret... bare gi meg et svar på dette: er 4770K bedre eller dårligere enn 3930K?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

men så det dere mener er at 4770K er bedre enn 3930K? eller mener dere at den er dårligere? først kom en komentar som jeg tolker på den måten at 3930K er bedre enn 4770K men så kommer det andre komentarer som sier at 4770K er best... jeg er helt forvirret... bare gi meg et svar på dette: er 4770K bedre eller dårligere enn 3930K?

Både og:

Bedre i programmer som ikke er særlig flertrådet, eller som bruker AVX2.

Dårligere i programmer som er veldig flertrådet.

Lenke til kommentar

Hiver meg litt sein inn i tråden her. Disse nye CPU´ene trenger nytt hovedkort da de har ny sokkel. Det refereres også til mer båndbredde på PCI bussen her. Betyr det at det blir nye PCI busser og at man må passe på å kjøpe GPU med "riktig" spor, eller er det kun båndbredden på PCI bussen på HK som er økt for å "hæng me i svingan" og er det da slik at PCI-spor og GPU-kort-type er som før?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...