Gå til innhold

Hvem vinner WRC serien i år


Ernie

Hvem vinner WRC serien i år?  

22 stemmer

  1. 1. Hvem vinner WRC serien i år?

    • Richard Burns (55p)
      3
    • Petter Solberg (48p)
      33
    • Carlos Sainz (48p)
      1
    • Sébastien Loeb (38p)
      2
    • Marcus Grönholm (35p)
      0


Anbefalte innlegg

Som seksjonsjef for rally og greier passer det jo godt at jeg innvier denne delen av forumet...

Spørsmålet blir: Hvem vinner WRC serien i år?

 

Det er forøvrig 4 løp igjen, og slik ser listen ut:

1. Richard Burns, Storbritannia, Peugeot, 55p

2. Petter Solberg, Norge, Subaru, 48p

= . Carlos Sainz, Spania, Citroen, 48p

4. Sébastien Loeb, Frankrike, Citroën, 45p

5. Marcus Grönholm, Finland, Peugeot, 38p

6 . Markko Märtin, Estland, Ford, 37p

7. Colin McRae, Storbritannia, Citroën, 33p

8. Tommi Mäkinen, Finland, Subaru, 21p

9. Harri Rovanperä, Finland, Peugeot, 18p

10. Francois Duval, Belgia, Ford, 11p

 

Jeg tror faktisk Petter Solberg kan greie å vinne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Selvfølgelig ser vi vel alle at Petter skulle stått på toppen av pallen, men dessverre så tror ikke jeg det skjer i år. Men derimot så har jeg litt tro på at fransk mannen Sébastien Loeb har en god mulighet til å bli mester, han har vist seg veldig sterk i år på alle underlag. Han ligger bare 2 poeng etter Burns. Spennende er det i alle fall.. :)

Lenke til kommentar
Selvfølgelig ser vi vel alle at Petter skulle stått på toppen av pallen, men dessverre så tror ikke jeg det skjer i år. Men derimot så har jeg litt tro på at fransk mannen Sébastien Loeb har en god mulighet til å bli mester, han har vist seg veldig sterk i år på alle underlag. Han ligger bare 2 poeng etter Burns. Spennende er det i alle fall.. :)
Spennede blir det ja. Men jeg har nå skiftet mening jeg da... Etter det som skjedde i San Remo har ikke Solberg så store sjanser lenger.

Min topp 3 ser nå slik ut:

1. Loeb

2. Burns

3. Solberg (hvis han tar poeng på Korsika)

 

Som du ser, Solberg på 3. plass hos meg. Uannsett så blir det iallfall spennede om Solberg greier å komme seg forbi rutinerte Sainz, noe jeg tror Solberg greier.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

ja flott at han vant rallyet .,...og d e stort å være verdensmester men come on ..Finland er det beste landet innenfor rally og annet bilsport ...Bare løpet av de siste 15(?) årene(er ikke helt sikker på årstallet ..sorry) har Kankkunen vært mester 4 ganger, Tommi Mäkinen 4ganger og marcus grönholm som er best av alle har vunnet til nå to ganger ...så sorry petter solberg ...du kjørte bra men du har ingenting å si mot disse førerne ...til neste er du ikke mester ..men men ..du fikk i hvertfall 15 minutter med berømmelse i verden ...og marcus trenger ikke å skryte av seg selv hele tiden ..synd det med burns i hvertfall :no:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...