Gå til innhold

Apple-sjef lover overraskelser til høsten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jøsses, hvorfor er det så utrolig vanskelig for folk å akseptere at noen faktisk liker endel av de produktene Apple kommer med? Holdningene og kommentarene til enkelte her inne er jo såpass lavmål at selv unger på 12år ville reagert.

 

Det er sjeldent hensiktsmessig å skyte bredt på denne måten, kan du ikke heller kommentere de du mener har dårlige argumenter?

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dersom iWatch kommer, og er godt tilpasset forbrukerne, så tror jeg det blir en suksess. Wearable computing er neste skritt, og det formelig flommer over av dingser på vei ut av designstudioene. Jeg for min del vil gjerne ha en iWatch eller tilsvarende, da det vil være digg å slippe å dra den digre telefonen (noen større enn andre) opp av lomma bare for å se hvem jeg fikk en mail av etc.

 

Slike produkter har blitt prøvd før av både den ene og den andre, men de har ikke blitt noen stor suksess. Suksess blir det først når enheten er godt tilpasset forbrukerne, og så enkel å bruke at man ikke trenger å skjønne noe spesielt for å ta den i bruk.

 

Fra Apple har vi sett dette før, med iPhone og iPod. Flesteparten av forbrukerne er ikke interessert i "options" tror jeg. De vil ha noe som virker, og som de ikke trenger å forstå. Dersom iWatch kommer, og er en slik dings, kan det godt hende at Apple "gjør det igjen".

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...