Gå til innhold

Slik kan spillgrafikk se ut i tiden fremover


Anbefalte innlegg

Ja det ser pent ut, men dette er verdiløst uten et bra spill.Kanskje fokusere litt mer på, andre ting? Som tja, jeg vet ikke... som god historie som henger på greip, karakterer som faktisk er interessante, spill mekanikk der jeg faktisk må tenke litt og får lov til å gjøre ting selv?Meh, men dette er vel litt for mye å håpe på. =/

 

Sukk.. Dette er en teknologidemo! Altså ikke et spill. Altså ingen historie.

Her er det kun et firma som ønsker å vise hva de får til med Cryengine 3. Kanskje det resulterer i at noen lager et like pent spill med de tingene du ønsker deg..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det virker som om flesteparten her glemmer hva denne videoen var ment for.Spillmotorer har i lengre tid blitt brukt til andre ting enn spill. Og denne videoen var ment for arkitektvisualiseringer.Altså dette har ingenting med spill å gjøre, kun hva firmaet er i stand til å få til med CryEngine.

 

Da må jeg bare beklage at jeg prater om grafikk i spill, på en spill side, i en artikkel med overskrift "Slik kan spillgrafikk se ut i tiden fremover", der de prater om en spillmotor.

Greit nok at videoen ikke var ment for akkurat dette, men diskusjonen om grafikk i spill mener jeg fortsatt er relevant.

Personlig mener jeg at bedre grafikk er ikke der fokuset bør ligge i dag, det koster og krever mer enn det er verdt.

Lenke til kommentar

Da må jeg bare beklage at jeg prater om grafikk i spill, på en spill side, i en artikkel med overskrift "Slik kan spillgrafikk se ut i tiden fremover", der de prater om en spillmotor.

Greit nok at videoen ikke var ment for akkurat dette, men diskusjonen om grafikk i spill mener jeg fortsatt er relevant.

Personlig mener jeg at bedre grafikk er ikke der fokuset bør ligge i dag, det koster og krever mer enn det er verdt.

Jeg..

 

Nei.

 

Bedre grafikk er ikke negativt. Slik det fremstilles. Du må ikke velge mellom grafikk eller historie på noe vis. Slutt og prat tull.

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Les igjen at dette er en teknologidemo, kun for å vise hva Cryengine 3 er god for. Selvfølgelig er jo denne videoen soleklart laget for å promotere Enodo selv, som driver med simuleringer av diverse ting for industrien og bedrifter, men som sagt så er det en teknologidemo... Grafikkmotorer blir ikke bare brukt til spilling;)

 

Det er en demo reel fra Enodo. Det er ikke en teknologidemo. En teknologidemo ville vært levert av Crytek eller en tredjeparts plugin utvikler for å demonstrere forskjellige funksjoner i motoren. Denne reelen viser ingenting nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...