Gå til innhold

Google.com kan bli endret for alltid


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker Googel Chrome Versjon 27.0.1453.56 beta-m

Har allerede fått en smakebit i "Ny fane"-funksjonen. (det man ser her i artikkelen).

Det er også endret på hvordan man søker fra omnibox.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

vet ikke med dere, men jeg bruker aldri google.com siden. men er spennende å følge med på google now-utviklingen, selv om den bare er en glorifisert bursdagspåminner for meg.

Hehe, det gjør jeg.

 

Selvom man i de fleste nettlesere bare kan skrive inn søkeord i addressefeltet, eller i google-søkeboksen vedsiden av, så går jeg alltid til google.com så søker der..

Dårlig uvane, men slik er det når man er oppvokst med google søkemotoren.. :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvordan fungerer Google Now i norge? Forstår den norsk, eller må man ty til engelsk her også?

 

Den forstår overraskende bra når man snakker norsk til den. Det skal dog ikke mye støy rundt før den blir satt av pinnen, men slik er det vel foreløpig med alt annet også. Ellers kan man prate rett fram og den tar det meste.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-5a6f9

"Ifølge kodene skal du kunne velge hvor du bor, hvor du jobber og din nåværende posisjon."

 

Da velger jeg å bo på Hawaii et års tid, jobber som profesjonell turist...

 

Eller mener forfatteren at jeg kan _angi_ hvor jeg bor etc.?

Språk er ikke lett, nei.

Lenke til kommentar

Bruker Google Now på mobiltelefonen og syntes det fungerer overraskende bra, den minner meg på når jeg må dra hit og dit for å rekke møter og tar høyde for trafikken på veien. Når jeg går forbi Colosseum kino så får jeg opp dagens filmprogram etc.

Jeg forstår hensikten på mobiltelefoner hvor man ganske så nøyaktig kan sende posisjonsdata til Google, men på en datamaskin gjennom en nettleser mister den litt funksjonen for min del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...