Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan vet man at han sjekker deg opp seriøst?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åh herregud. Vi flørter nesten hver dag hele tiden uten at vi tenker over det! Spørsmålet er vel om hvordan man vet at han er interessert?

 

En gang så fikk jeg denne sjekkereplikken "Hvorfor kom du så sent?", jeg skjønte faktisk ikke at jeg ble sjekket opp og stod der som et spørsmålstegn. Han måtte faktisk forklare, og jeg tror vi følte oss like dumme begge to. Men ja, måten han sa det på og etter forklaringen forstod jeg at han faktisk var ute etter et fylle-ligg. Og jeg tror han forstod at det var OVER OG UT under forklaringen. Og i det hele tatt hva slags type sjekkereplikk er det egentlig? Kunne like greit dratt "Fikk du vondt da du falt ned fra himmelen?" eller gått rett på sak "Skal vi pu-le?".

 

Faktisk finnes det ingen gode svar på det du spør om, da alle mennesker er forskjellige. Noen er svært utadvendte, joviale, blide, flørtende osv. Mange tenker ikke over hva slags signaler de sender ut engang.

Jeg personlig tar ting litt som de kommer, ingen vits å ha forhåpninger eller bli skuffa. Bedre å "roll with the flow" eller noe sånt noe, og stå på sitt f.eks jeg kutter ikke hakk i sengestolpen for moroskyld.

 

Er fyren interessert vil han spørre, holde kontakten osv. Er du interessert er du med, ingen vits å leke hard to get da man som oftest taper på det, samtidig som det er greit å ikke gå for gull med engang å skremme fyren vekk. Vis interesse tilbake. :) Har man god kjemi er det som regel et kjempe godt tegn, og man merker jo fort om han har interesse.

 

Øve-snakking har jeg aldri hørt om. Visste ikke at det eksisterte engang. Er vel noen sosiale sperrer hvis man må øve på andre (kaste bort tiden eller lure andre?).. Ellers kjeder man seg fryktelig.... slemt.

Endret av sûkkerspïnnpåpïnne
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...