Gå til innhold

Kjøpt windows 7, nedlastnings linken er slettet


Anbefalte innlegg

Hallo!

Jeg kjøpte Windows 7 Home Premium i 2011 en gang, da fikk jeg en mail med produktnøkkel og en link som jeg kunne bruke for å laste ned Windows 7. Men etter all den Windows 8 lanseringen så er den linken slettet, så jeg kommer ingen vei når jeg bruker den. Jeg finner ei helder noe om Windows 7 på Microsoft sin side. Er det slik at jeg har blitt "lurt" av Microsoft slik jeg må over på Windows 8? Det er noe jeg absolutt ikke vil!

 

Takker for all respons.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hallo!

Jeg kjøpte Windows 7 Home Premium i 2011 en gang, da fikk jeg en mail med produktnøkkel og en link som jeg kunne bruke for å laste ned Windows 7. Men etter all den Windows 8 lanseringen så er den linken slettet, så jeg kommer ingen vei når jeg bruker den. Jeg finner ei helder noe om Windows 7 på Microsoft sin side. Er det slik at jeg har blitt "lurt" av Microsoft slik jeg må over på Windows 8? Det er noe jeg absolutt ikke vil!

 

Takker for all respons.

 

Se her

Lenke til kommentar

Som Tan28 nevner så er det fortsatt mulig å laste ned fra Digital River. I posten han linket til har jeg nå lagt ut to direkte linker til Win7 Pro SP1 Norsk .iso filen og har også endret linken til forumposten der de nyeste SP1 Media Refresh filene ligger.

 

Etter man har lastet ned Win 7 Pro, fjerner man bare ei.cfg filen fra Source mappen i f.eks (UltraISO), lagrer .iso filen, og så brenner den ut eller legger den på minnepenn.

Da får man opp en kjekk liten meny under installasjonen der du kan velge mellom de feste Win7 utgavene, som Home Premium, Pro og Ultimate.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hallo!

Jeg kjøpte Windows 7 Home Premium i 2011 en gang, da fikk jeg en mail med produktnøkkel og en link som jeg kunne bruke for å laste ned Windows 7. Men etter all den Windows 8 lanseringen så er den linken slettet, så jeg kommer ingen vei når jeg bruker den. Jeg finner ei helder noe om Windows 7 på Microsoft sin side. Er det slik at jeg har blitt "lurt" av Microsoft slik jeg må over på Windows 8? Det er noe jeg absolutt ikke vil!

 

Takker for all respons.

Sjekk ut:

http://www.heidoc.net/joomla/technology-science/microsoft/14-windows-7-direct-download-links

 

32 Bit

64 Bit

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...