Gå til innhold

Prøv Diablo-skaperens nye spill i helgen (Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den største skuffelsen var å ikke få spille Wolverine :(

Ellers er jeg ikke helt imponert. Jeg pleier sjelden å i hele tatt legge merke til grafikk, men i Heroes var det et skikkelig "barnehagepreg" over grafikken. UI-en, spesielt om man åpner inventory eller talent treet (?), syns jeg var uoversiktlig og rotete. Gameplayet ellers var jo nokså likt Diablo, og jeg syns det var helt greit, animasjonene og i hele tatt.

 

Det som kommer til å skuffe absolutt mest, med unntak av videoene av stillbilder, er når man får spille spiderman men ikke har muligheten til å "fly" der man vil - selv om man egentlig kan...

Lenke til kommentar

Den største skuffelsen var å ikke få spille Wolverine :(

Ellers er jeg ikke helt imponert. Jeg pleier sjelden å i hele tatt legge merke til grafikk, men i Heroes var det et skikkelig "barnehagepreg" over grafikken. UI-en, spesielt om man åpner inventory eller talent treet (?), syns jeg var uoversiktlig og rotete. Gameplayet ellers var jo nokså likt Diablo, og jeg syns det var helt greit, animasjonene og i hele tatt.

 

Det som kommer til å skuffe absolutt mest, med unntak av videoene av stillbilder, er når man får spille spiderman men ikke har muligheten til å "fly" der man vil - selv om man egentlig kan...

 

Jeg spilte som Wolverine, var artig det, men han var veldig mana-krevende. Skulle ønske healing-abilitien var litt bedre, og litt andre fetere skills. Men det kommer vel..

 

Blir nok ikke kjøp for min del derimot. Var kult, men vil jeg spille Diablo så spiller jeg Path of Exiles :tease:

Lenke til kommentar

Så lenge det ikke er PvP burde det nesten reflektere de faktiske heltene. Blir kanskje noe drøyt, men Wolverine er nesten(?) udødelig og kan gjøre sjukt mye sprøtt. Iron Man kan fly hvor han vil, Spiderman likeså. Hvis man ikke kan gjøre dette føler man seg ikke særlig op/helt. Kanskje noe ala Prototype ville vært bedre, dog jeg anser det som meget ensformig og kjedelig...

Lenke til kommentar

Så lenge det ikke er PvP burde det nesten reflektere de faktiske heltene. Blir kanskje noe drøyt, men Wolverine er nesten(?) udødelig og kan gjøre sjukt mye sprøtt. Iron Man kan fly hvor han vil, Spiderman likeså. Hvis man ikke kan gjøre dette føler man seg ikke særlig op/helt. Kanskje noe ala Prototype ville vært bedre, dog jeg anser det som meget ensformig og kjedelig...

 

Helt enig, Marvel passer ikke inn i Diablo. Ellers kommer det til å bli sykt mye som ikke kommer med av ting heltene kan gjøre. Iron Man kunne fly hvorsomhelst (så det ut som), men det er mye som kommer til å mangle. Som du sier Prototype lignende spill hadde passet perfekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...