Gå til innhold

Guilty: Ny her og vil gjerne bli kjent med folk


Anbefalte innlegg

Hei! Jente på 20år som bor like ved Oslo og som har hatt bruker her en stund nå, men ikke vært noe særlig aktiv enda, noe som det snart blir en endring på! :) Vil også veldig gjerne bli kjent med nye folk så er bare å ta kontakt :) Er kun ute etter venner!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vil sterkt anbefale deg å kaste deg inn i Forumkafeen. Der er "kjernen" av sosialdelen på forumet. Du kan også spre dine interesser utover forumet ellers, etter hva du ønsker å diskutere.

 

Fint du prøver å høyne standarden i kafeen.

 

Velkommen Guilty. Jeg har et spørsmål: Hvor mange PM-er har du fått etter å ha postet det bildet?

Lenke til kommentar

God dag. Det var lurt av deg å spesifisere det, for som ei av få jenter på et forum av folk som stort sett sitter inne foran PC-en, blir du fort som et saftig kjøttstykke blant sultne ulver.

Altså, det kan vel kanskje misforstås med at jeg kanskje tror at alle er ute etter noe mer (noe jeg ikke tror), men har hatt veldig dårlige erfaringer med å ikke si ifra om det før dessverre :p

 

 

Haha, jeg har en viss skepsis til denne jenta også, jeg :p

Hvorfor det om jeg får spørre? :p

Lenke til kommentar

Farken. :p

 

Du går ut i fra at hun er jomfru, altså?

 

Altså, det kan vel kanskje misforstås med at jeg kanskje tror at alle er ute etter noe mer (noe jeg ikke tror), men har hatt veldig dårlige erfaringer med å ikke si ifra om det før dessverre :p

 

Om du fortsatt ikke har fått noen PM-er så beviser vel det at gutter bare prater med jenter i håp om å få seg noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Heisann. Velkommen til forumet :)

 

Det er ikke så altfor lenge siden jeg hoppet innom forumet. Eller det er vel noen måneder siden nå? Hehe. Det er vanskelig her i starten, men etter hvert så kjenner du til de fleste her inne. Anbefaler som en over her, å ta en kikk på forumkafèen. Mye bra beiken å ta med seg videre der :)

 

Ha det fint, og kos deg!! Ikke bli avhengig!

Lenke til kommentar

Om du fortsatt ikke har fått noen PM-er så beviser vel det at gutter bare prater med jenter i håp om å få seg noe.

Er dårlig med det ja.. Veldig skuffende da, hadde virkelig håpet det hadde vært noen som ville hatt kontakt. Men sånn er nå det.

 

Heisann. Velkommen til forumet :)

 

Det er ikke så altfor lenge siden jeg hoppet innom forumet. Eller det er vel noen måneder siden nå? Hehe. Det er vanskelig her i starten, men etter hvert så kjenner du til de fleste her inne. Anbefaler som en over her, å ta en kikk på forumkafèen. Mye bra beiken å ta med seg videre der :)

 

Ha det fint, og kos deg!! Ikke bli avhengig!

Tusen takk! :) Ja, har jo sett i forumkafèen nå men synes det er litt vanskelig å delta.. Kanskje jeg klarer det etterhvert. Skal prøve å ikke bli altfor avhengig :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...