Gå til innhold

Lære britisk og amerikansk dialekt, hvordan?


The Mad One

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har en god stund prøvd å finne et program etc. som man kan lære amerikansk og britisk dialekt. Man kan jo selvfølgelig lære seg lydspråket og lese opp ord i ordbøker og lære det slikt, men det er mer umotvierendes å drive med. Derfor lurer jeg på om det er noen som vet om det er et eller flere program(mer) etc. som man kan lære seg britisk og amerikansk dialekt av.

 

Tusen takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

 

Jeg har en god stund prøvd å finne et program etc. som man kan lære amerikansk og britisk dialekt. Man kan jo selvfølgelig lære seg lydspråket og lese opp ord i ordbøker og lære det slikt, men det er mer umotvierendes å drive med. Derfor lurer jeg på om det er noen som vet om det er et eller flere program(mer) etc. som man kan lære seg britisk og amerikansk dialekt av.

 

Tusen takk for svar.

 

Hvilke britiske og amerikanske dialekter ønsker du å lære?

Lenke til kommentar

Youtube - jeg vet at det finnes en del sprog-relaterte videoer der.

 

NB: Jeg garanterer ingenting angående kvalitet (eller, for den del, noe annet ang. disse - jeg bare informerer om at de eksisterer).

 

Et praktisk råd jeg fikk på en sånn video (jeg har riktignok ikke planer om å følge det selv...): Bruk en lydopptaker, og lytt derefter til hvordan du selv høres ut for andre...

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...