Gå til innhold

Den store FIFA 14-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ligger den øverst? Ligger ingenting her. Season Ticket downloaden som lå i lista for en stund siden ganske langt nede er borte og.

Hvor ser du tidspunkt Sending?

Du må gå inn på Season Ticket'en. Ligger under "Mine Spill".

Skrevet (endret)

Har ingenting som heter "Mine Spill", har det på engelsk. Er det inne på PS Store du snakker om?

Jeg har Xbox, så da blir det vel litt anderledes :p

Da får tydeligvis Playstation folket spille 1 time før oss med Xbox da, om dere får spilt allerede?

Endret av Sending!
Skrevet

Laster ned nå til Ps3 fordi idioten meg ikke hadde skrudd av automatisk fornyelse, så da får jeg spille det litt i noen dager i mellom jobb før det kommer til uka til 360'n som jeg skal ha den fysiske kopien på..

Skrevet

Hvorfor er filen nesten 3GB mer? Håper det er grafikk isåfall. Grafikken på US versjonen var rett og slett elendig. Snakker nesten FIFA 08.

Hvorfor i all verden gjør de det slik isåfall? Må være den dummeste avgjørelsen noensinne om det er rett.

Skrevet

Hvorfor i all verden gjør de det slik isåfall? Må være den dummeste avgjørelsen noensinne om det er rett.

Jeg vet ikke om det er grafikken, men jeg synes grafikken til FIFA 14 på US versjonen var dårlig. Var så langt unna FIFA 13 nivå at det er helt utrolig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...