Gå til innhold

Varmeproblem med 6970


Lyngaas

Anbefalte innlegg

Hvis den ikke klarer å gi nok kraft eller svikter så vil jo kortet svikte?

 

 

Jeg ser ikke hvorfor PSUen ikke skal kunne levere nok strøm. Den funket jo fint med det forrige oppsettet ditt, og det nåværende trekker ikke noe mer p.g.a Ivy Bridge (din i5 3570k) er mye mer strømeffektiv enn Lynnfield. (i5 750). Og en Corsair GS800 kan levere 800W, det er ikke en blikkboks-PSU a la den typen som selges for 300 kroner for "800W".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virker som problemet ikke er borte. Får samme frysen og etter 5-10 sekunder henger lyden seg opp....

Har fulgt med på tempen og den overgår ikke 65-70 grader...

Dette har hittil bare skjedd i crysis 3 på medium. Skal prøve noen andre spill senere.

Endret av Lyngaas
Lenke til kommentar

Formater pcen og se om det fikser det.

 

Har allerede gjort det for 3dje gangen de siste 2 månedene så gidder ikke det igjen uten å prøve mye annet da det tar tid å sette opp alt igjen.

 

Skal prøve litt battlefield 3 og se om kanskje problemet er i crysis 3 og ikke andre spill, da det tydeligvis er endel feil med det spillet.

Endret av Lyngaas
Lenke til kommentar

Mulig det er crysis som er problemet, har hatt annet å gjøre enn å spille de siste dagene så har ikke fått prøvd ut forskjellige spill men kan jo prøve en reinstallasjon da jeg har brukt samme installasjonen ved hver formatering(ikke reinstallert på nytt).

Lenke til kommentar

....

 

Du har vel heller ikke lovlig versjon da tipper jeg?...

Godt mulig att det er programmet som er feilen, ikke kortet.

 

Spillet er kjøpt helt lovlig hos min lokale gamestop og installert via cd'en og også reparert via origin.

Endret av Lyngaas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...