Gå til innhold

Har Android et ufortjent rykte på seg for å se rotete ut? Se selv!


  

126 stemmer

  1. 1. Hvilket av de tre operativsystemene her under ser mest rotete ut?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I løpet av siste døgnet har det skjedd hos meg at diskusjon.no ser mildt sagt underlig ut på chrome + nexus 7 i desktop-modus. Får kun halve bredden, noe som aldri har skjedd før. Kanskje det er vedlikehold/flikking av designet på gang?

Hadde samme problem når jeg testet iPhonen på forumet nettopp i "Fullversjon" fremfor "Mobilversjon".

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå vet ikke jeg om halvparten av denne nedstemmingen er android fanboys eller noe fordi tråden har ordet Android i seg, men det ser i alle fall ut til at iOS virker som det mest rotete operativsystemet for mobiler. Jeg har som sagt selv en HTC Sensation XE og en iPad 1, og jeg synes til og med at stock-looken på HTC'en er bedre enn iPad'en. Jeg har selv ikke turt å røre utseende, i frykt for at mobilen skal bli tappet for ekstra strøm, for den vare kort nok som den er. Men jeg har troen på at telefonen min kunne fått et riktig godt utseende med litt fikling, noe jeg ser som vanskelig for iPad'en uten jailbreak.

 

Jeg er klar over at jailbreak fører til at man har mer frihet ovenfor iOS, men jeg føler det blir feil å måtte hacke noe (endre orginal kode) for å få et slikt utseende man ønsker.

Lenke til kommentar

Er meningen med alle postene dine i dette delforumet å peke ut alt som er feil med iPhone, Open-Source? Gitt vinklingen på hvordan du skriver og din pro-Android-signatur.

 

Kanskje han får betalt?

 

"...Samsung betaler folk over store deler av verden for å sverte Apple. Avsløringene kommer i kjølvannet av at nettstedet Taiwansamsungleaks.org avslørte at Samsung betalte folk for å skrive falske anmeldelser av HTC-telefon."

 

http://www.itavisen....ple-hatet-57967

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kanskje han får betalt?

 

Hva hadde Samsung med dette å gjøre?

 

Har du ellers noe å bidra med siden du svarte at android var det mest rotete OS`et i pollen? Kom gjerne med bilder som viser vs. når det gjelder de mest sentrale segmentene i operativsystemene.

Endret av Open-Source
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kanon kjekke tråd å lese :-)

Stå på Open-Source!

 

Selv mener jeg iOS og WP er like rotete, eller mindre brukervennlig enn mine android enheter(SGS3 og SG Note 10.1").

 

Er enige med det meste du skriver & mener. Har selv hatt iPhone 3GS, flere iPhone4(både JB og orginal iOS), og nå har kånå iPhone5 + iPad3(begge orignale). Så jeg tidligere erfaring med iPhone (3GS & 4) + kånå sin 5`er nå, ser jeg at Android er mye enklere, og tilegg mer avansert på mine ting som jeg mener jeg trenger & bruker i min hverdag.

Dvs jeg har tidligere vært iPhone fan så det holder, men har oppdaget at det er bedre med det meste med android.

Nå er jeg android fanboy, det har nok sine enkle grunner :-)

 

Jeg følger med på Apple, og den dagen dem er "bedre" enn android, så velger jeg Apple, men hvem ville ikke gjort det?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...