Gå til innhold

Pariserhjulet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Teknisk utmerket. Veldig flotte farger og et velbalansert lys. Hvet ikke hva lysutglidningen er, men synes denne versjonen er vel så severdig.

Mvh Melvin

Skrevet (endret)

Perfect..ikke nødvenig å si mer..stemmer det meste her;)

.

Tusen takk, virkelig storartet tilbakemelding jeg fikk her :)

Et flott bilde J 2 og ha en fin søndag ;-)

.

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og ha en fortsatt fin søndag til deg også, Leif :)

Fargerikt og fint. Likar spesielt versjon 2 godt.

Magnar

.

Tusen hjertelig takk, V2 er nok min favoritt også :)

Endret av Jentungen2
Skrevet

Teknisk utmerket. Veldig flotte farger og et velbalansert lys. Hvet ikke hva lysutglidningen er, men synes denne versjonen er vel så severdig.

Mvh Melvin

.

Tusen takk for den hyggelige kommentaren, ikke helt sikker på dette med lysutglidningen jeg heller, selv om jeg har gjort meg noen tanker, men artig at du liker bildet mitt :)

Skrevet

Versjon to er et flott bilde av pariserhjulent! Flotte farger, og en får fornemmelsen av fart/bevegelse.

.

.

Tusen takk for hyggelig kommentar, som nevnt tidligere så heller nok også jeg mot å like V2 best, som du sier, mer fart her :)

Skrevet (endret)

Skarpt og flott og med nydelige farger. flott nattbilde!!Hilsen Tove

Tusen takk for det, Ovidia2, hyggelig å høre :)

Endret av Jentungen2
Skrevet

Glemte jammen v2..den var råflott i sin bevegelse...dette har du fått dreisen på :)

.

Hehe, takk, takk, jentungene var på fotosafari en sen kveldstime på tivoliet i byen og leika seg litt med lukkertid :-)

Skrevet (endret)

Meget fint og klare bilder,topp fanget av alle lysnyangsene/fargene,godt valg av komp og vinkel i bildene.

.

Tusen takk for tilbakemeldingen Tor :)

Endret av Jentungen2
Skrevet
Glemte jammen v2..den var råflott i sin bevegelse...dette har du fått dreisen på :)
.Hehe, takk, takk, jentungene var på fotosafari en sen kveldstime på tivoliet i byen og leika seg litt med lukkertid :-)

:)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...