Gå til innhold

Star Wars 1313 skulle handle om Boba Fett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy faen.... Kan noen kjøpe dette spillet? Rettighetene og alt som er gjort hittil? Slik at vi kanskje kan få det? BIOWARE KJØP DET!!

For guds skyld ikke Bioware, om Mass Effect 3, Dragon Age 2 og SWTOR er noe å se på er det helt klart at det talentet de hadde i studioet har forsvunnet.

Noen kommer til å plukke opp rettighetene til dette og gjøre det ferdig. Forhåpentligvis blir det i form av et glimrende SW spill, og ikke et nytt Duke Nukem Forever.

Jeg får inntrykk av at det er nettopp dette Disney tenker å gjøre, siste gode spill fra LucasArts kom ut i 2005 og det har bare gått nedover siden den gang.

Lenke til kommentar
For guds skyld ikke Bioware, om Mass Effect 3, Dragon Age 2 og SWTOR er noe å se på er det helt klart at det talentet de hadde i studioet har forsvunnet.

 

ME3 og SWTOR var ikke dårlige, de var bare ikke så awsome som de kunne ha vært. Dårlig er ikke ett ord jeg hadde brukt hvertfall.. Jeg bare håper at de ikke har mistet alt talent og kan klare det om de vil. Dersom de tar opp dette spillet så er mye lagt allerede, de skal bare fortsette der de andre slapp og gjøre det bra, det burde de vel klare? :p

Lenke til kommentar

ME3 og SWTOR var ikke dårlige, de var bare ikke så awsome som de kunne ha vært. Dårlig er ikke ett ord jeg hadde brukt hvertfall.. Jeg bare håper at de ikke har mistet alt talent og kan klare det om de vil. Dersom de tar opp dette spillet så er mye lagt allerede, de skal bare fortsette der de andre slapp og gjøre det bra, det burde de vel klare? :p

Mass Effect 3 (og til dels Dragon Age 2) er skrevet av idioter, det er så mye idiotisk selvmotsigende fra start til slutt at jeg blir kvalm! Gameplaymessig er ME3 rimelig bra, men det lider av veldig dårlige kontrollmetoder på grunn av for få knapper på Xbox 360 og PS3s kontroller. Mass Effect 3 var et skritt fremover og fem skritt bakover fra Mass Effect 2.

 

SWTOR har glimt av genialitet i forfatterskapet, men det fungerer ikke som et MMO og det er svært skuffende sammenlignet med KOTOR og særlig KOTOR II. Hadde Bioware hatt et fnugg av selvinnsikt hadde de forstått at de manglet kompetansen for å lage et MMO, når spillet er bedre om man prøver å ignorere MMO-delen sier det seg selv at det ikke burde vært et MMO.

 

Det er et klart skille i kvaliteten før og etter Dragon Age, Mass Effect 2 var på ingen måte bedre skrevet enn Mass Effect. Jeg skylder på EA for at Bioware har blitt et dårlig studio, uansett endrer det ikke at Bioware sine dager som et bra utviklerstudio har vært over siden 2012. Jeg har ingen tiltro til at Bioware kan fullføre Star Wars 1313 på en god måte, mest sannsynlig er grunnlaget fra LucasArts så svakt at studioet som tar over må ha gode forfattere og spilldesignere.

Endret av arni90
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

En antihelt må nødvendigvis inneha noen heroiske egenskaper, ellers ville det ikke vært en helt, men en skurk. En antihelt er jo fortsatt en helt - selv om man kanskje skulle tro ut i fra ordet at det var det samme som en skurk, utifra at anti- bokstavelig talt betyr motsatt.

 

Jeg skrev aldri at en antihelt ikke hadde noen heroiske egenskaper, tvert om så skrev jeg det. Og jeg vet godt hva anti betyr, men greia med en antihelt er at det ikke er en veldig smal definisjon. Mange eksempler på figurer som er mer eller mindre antihelter;)

PS! Så ikke denne før nå fordi jeg er elendig til å følge opp på diskusjon.no:)

Lenke til kommentar

Jeg skrev aldri at en antihelt ikke hadde noen heroiske egenskaper, tvert om så skrev jeg det. Og jeg vet godt hva anti betyr, men greia med en antihelt er at det ikke er en veldig smal definisjon. Mange eksempler på figurer som er mer eller mindre antihelter;)

PS! Så ikke denne før nå fordi jeg er elendig til å følge opp på diskusjon.no:)

 

Godt, så er vi antakelig nokså enige. Man kan tolke deg dithen at du mener at en antihelt kan arbeide for egen vinning og nærmest tilfeldigvis bidra til et bedre samfunn.

Lenke til kommentar

Godt, så er vi antakelig nokså enige. Man kan tolke deg dithen at du mener at en antihelt kan arbeide for egen vinning og nærmest tilfeldigvis bidra til et bedre samfunn.

Hmm ok er enig med deg, det kan høres litt kryptisk ut, men tror nok vi begge har samme mening uansett. Konstanter og variabler;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...