Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Etter å ha lest 36 sider med skryt og lovord føler jeg at det muligens vil være litt bortkastet med enda en post i samme stilen, men det er liksom ikke noen vei utenom...

 

Du har tatt min definisjon av fingerferdighet til et nytt plan. Alt fra planlegging til design og gjennomføring er helt sinnsykt gjennomført. Tror nok at du hadde passet veldig godt inn på Teknisk Design med din kombinasjon av estetisk og praktisk sans. (Hørte forresten at sjefsdesigneren hos Apple har sagt opp. Noe for deg? ;) )

 

Gratulerer med seieren i vinterkonkurransen, og lykke til med videre prosjekter!

 

 

(Fikk forresten en idè til evt. andre som vil prøve seg på å lage et multimediasenter til stuebruk. I en Xbox finner man det meste man trenger! Bare å flashe BIOS + montere en ekstra lagring. Billigere tror jeg nok ikke man får det. :))

 

-KJ

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg lest igjennom samtlige sider av denne Workloggen. Jeg har storkost meg og jeg har nesten ikke ord. Har ristet på hodet utallige ganger og sagt til meg selv: "Dette kan jo ikke være mulig!?!" :wow::yes:

 

Men DrSpawn, du har vist at det er mulig. Fra nå av tror jeg faktisk at alle ting er mulig så lenge man ikke gir opp og forsøker holde hodet litt kaldt.

 

De største, og breieste, og dypeste, og lengste, og varmeste GRATULASJONER med et fantastisk mesterverk!! :thumbs::green::w00t:

 

Seieren i konkurransen kom ikke som noen overraskelse, men gratulerer med den også. :D

 

Ser fram til å følge dine neste prosjekter og workloggs.

 

Lykke til videre, og ha en fortsatt GOD PÅSKE!! :green::thumbs:

Lenke til kommentar

Ok, jeg vet jeg har kommentert workloggen før, men jeg må bare gjøre det igjen:

 

Dette er uten unntak den mest positive tråden på hele hardware.no. Hadde det vært en pris for det hadde beQuiets eminente skaper stukket av med den også!

 

 

*Tømme støvsugerposen på gulvet og bøye seg i det*

Lenke til kommentar

He!

 

 

Takker og bukker for seieren!

 

 

Det var en skikkelig oppløfter, gir meg nye krefter og inspirasjon til å stå på videre!

 

 

>Sub-Lock

 

-He! ;-) INGEN fare, driver med dette på hobbybasis! Dessuten er det jo forskjell på "be quiet" og "beQuiet"! :)

Lenke til kommentar

najs prosjekt... vil ikke selge regne jeg med???? betaler rikelig :p

 

 

det å putte på en scart der var nytenkenes, og ideen om å ta patent, er kanskje ikke så dum, siden multimedia boxer til film og stue bruk er i vinden, og kommer da mere etter hvert. genialt, og velfortjent premie!!

Lenke til kommentar

Utrolig bra gjennomført! Gratulerer med seieren.

 

Jeg har ett par spørsmål angående valget av strøm forsyning. På mini-itx sine sider så har de en del psu'er som er noe ala det som bruker i laptopper (ekstern kladd med intern pcb som konverterer til det hovedkort etc trenger). Tenkte du noen gang på å gå for en slik løsning? De har en 55watter og 60 watter til ~650 og ~750 kr (uten frakt, inkl mva) og en 110watter til ~1500... Ser at de har den minste (går ut fra at det er den samme på diverse netshoper i norge til nesten samme pris).

 

Har du noen tips på gode sider hvor man kan lære seg å lage pcb/print kort ala det du lagde for audio kontaktene og scart pluggen etc? Har egentlig ikke så veldig peiling på detta, men er veldig interesert i å lære det.

 

Jeg har hatt lyst til å lage en htpc som ikke lager lyd *lenge* og har ikke hvert innom forumet her før jeg så boksen din i mod konkuransen. Er litt hifi/hjemmekino freak så jeg trenger noe som ikke lager lyd, og ser at det har kommet en 1,2GHz versjon av C3 cpu'en. Driver å tegner litt for ett prosjekt.

 

Takk for god inpirasjon og lykke til videre!

 

Har du forresten fått satt inn noe TV kort ennå - og du nevnte en gjennomgang av programvare/setup. Var innom og tittet litt på Lite98 og ser de har kommet med en LiteXP også... noen tanker rundt dette? XP har jo touchscreen support så jeg tenkte å inkludere dette i prosjektet mitt.

Endret av WildEye
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...