Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fy flate spawn!! det der ble seriøst det beste jeg har sett! *sikle*

du har virkelig imponert med bequiet.. *rekke begge tomlene høyt i været*

 

Regner med at du har meldt deg på casemod kompoen ? den med selvlagde kabinetter...

Du er NØDT til å vinne.. ingen over, ingen ved siden, bare LANGT LANGT under! ;)

Lenke til kommentar

and so the story of the greatest mod the world had to offer came to a close. but though the story is ended, the legend lives on...

 

 

grattis med modden DrSpawn!!! er utvilsomt den beste casebuilden jeg har sett. tror at bare orac3 kunne konkurrert, men den er jo caseMOD, så du er nok kongen på haugen...

Lenke til kommentar
Her er temperaturen avlest både rett over northbridge og rett over CPU i tillegg på selve CPU via programvare. Avlesningene har jeg gjort mens maskinen spilte av en høykvalitets DivX film. Som man ser ligger temperaturen på northbridge på rundt 41C mens den ved CPUblokka har sunket til 37C, dette viser hvor effektiv denne kjøleløsningen fugerer. Hvor effektivt det store kjøleelementet trekker varme ut fra blokka. Temparaturen på selve CPU ligger hele tiden rundt 45-50C, slettes ikke dårlige tall!

Skal prøve å få kjørt en generell ytelsestest på den ettervert.

Hvorfor bruker du ikke CPU stab. test? Da får du grilla'n litt :devil:

Lenke til kommentar

Dr.Spawn

Gratulerer med fullført porsjekt! :thumbs:

Er vell bare software igjen nå? inngår vell kanskje ikke som en del av prosjektet det.. vet ikke jeg? mene uansett.. ufattelig phett prosjekt! :D

 

Gratulerer! :)

om du noen gang starter på noe annet, blir jeg fast tilskuer fra dag en til dag XXX

 

You've got skillz beibi

-mamazboy- ;);)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...