Gå til innhold

Guide: Nettlesertillegg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

både for langt unna og for dyrt .

Desuten så må det finnes bedre løsninger for aktivere ordlisten

Unnskyld språkbruken min. Men du tyter om den ordlista i Firefox ganske ofte. Hvordan i Gud Satans navn og hans sønn Jesus vår frelser kan det egentlig være å få det til? Du bør sterkt vurdere et PC-kurs type Datakortet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Unnskyld språkbruken min. Men du tyter om den ordlista i Firefox ganske ofte. Hvordan i Gud Satans navn og hans sønn Jesus vår frelser kan det egentlig være å få det til? Du bør sterkt vurdere et PC-kurs type Datakortet.

Da tro jeg det er bedre at du forsøker å følge med . i stedet for tro at alt går av seg selv .

 

jeg ahdde en ordliste først som fungerte med en tidliger utgave

, etter begynte den å leve sit eget liv

jeg forskte med flere , men ble anbefalt en.

 

Så ble jeg nødt til å rensje opp på pn p,gr. spinonprogrammer

Dette fikk virknin først da jeg tilbakeførte firefox, men samtidig foevant alle tilleggene .

 

Så selv om jeg la til den ordlisten jeg hade brukt fra før så fungerte det ikke

 

Og så driver du og ytrer deg om at jeg ikke kan data når jeg har brukt pceer siden 286 prosessoren

Lenke til kommentar

Ghostery for Opera er kjekt tillegg. Viser deg hvem som lurker i kulissene på websider.

 

Ghostery sees the "invisible" web, detecting trackers, web bugs, pixels, and beacons placed on web pages by Facebook, Google Analytics, and over 500 other ad networks, behavioral data providers, web publishers - all companies interested in your activity.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Da tro jeg det er bedre at du forsøker å følge med . i stedet for tro at alt går av seg selv .

 

jeg ahdde en ordliste først som fungerte med en tidliger utgave

, etter begynte den å leve sit eget liv

jeg forskte med flere , men ble anbefalt en.

 

Så ble jeg nødt til å rensje opp på pn p,gr. spinonprogrammer

Dette fikk virknin først da jeg tilbakeførte firefox, men samtidig foevant alle tilleggene .

 

Så selv om jeg la til den ordlisten jeg hade brukt fra før så fungerte det ikke

 

Og så driver du og ytrer deg om at jeg ikke kan data når jeg har brukt pceer siden 286 prosessoren

Da vet du sikkert hvordan man oppretter en ny profil i Firefox og installerer den offisielle ordlisten. Hvis det da fungerer er det sannsynligvis konflikt med en annen extension eller at du muligens har installert en annen enn den offisielle som det er noe bug med.

Endret av RattleBattle
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen av tilleggene til Opera forsvinner antagelig når de lanserer versjon 14 av Opera basert på Webkit/Chromium. Forhåpentligvis vil de fleste bli konvertert til å passe den nye versjonen.

 

Uansett er en av fordelene med Opera at det meste allerede er der fra før, dermed trenger man ikke installere mange tillegg for å få de funksjonen man ønsker.

Endret av Frobe
Lenke til kommentar

Da vet du sikkert hvordan man oppretter en ny profil i Firefox og installerer den offisielle ordlisten. Hvis det da fungerer er det sannsynligvis konflikt med en annen extension eller at du muligens har installert en annen enn den offisielle som det er noe bug med.

 

Nå har jeg aldri vært borte i de med profiler i firefox

men det ville være fint hvis dere linker den den riktige ordlisten .

 

Hvis det er slik at både uofesielle og offisielle tilegg kommer opp uten at det er spesifisert når man søker via firefox så er det noe som er feil et sted

Lenke til kommentar

Antar at du har prøvd Google, herr 286? Enten kan du starte en ny profil som vist her:

http://kb.mozillazine.org/Creating_a_new_Firefox_profile_on_Windows

 

Eller resette Firefox (som gjør det samme, men beholder ikke gammel profil, men bokmerker og slikt skal ikke forsvinne):

Gå i hjelpemenyen og velg "troubleshooting" (tilsvarende på norsk om du bruker det) eller skriv i adressefeltet:

about:support

 

Der har du en knapp for å resette Firefox.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...