Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det plager meg at jeg automatisk bli redirected til no.ign.com når jeg skriver ign.com i nettleseren. De har ikke det store arkivet med wikis og reviews som US-siden har. Og jeg går ofte dit for å finne wiki til ett eller annet spill eller se et gammelt review.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Takk, jeg sleit med det samme problemet. Ser jo raskt på den norske siden før man rekker å bytte og jeg la merke til utdaterte, gamle artikler som bare er oversatt. Good god IGN synker lavt. Hvem er målgruppen? Hardcore gamere under 12 som ikke kan engelsk??

 

*edit: funka ikke. Selv når jeg velger amerikansk så MÅ jeg bruke den norske. Vel, enkel løsning på problemet: Drite i å bruke IGN,..fuck dem.

Endret av Ham 550
Lenke til kommentar

Er jo bare å trykke på den jordkloden og velge IGN US, da..men ja, det er irriterende. Men IGN har alt for mye bra arkivmateriale til at jeg sier fuck ign.Søker ofte etter gamle reviews eller wiki guides der, og finner alltid. Men den norske har ikke arkivet, da.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg burde spesifisert, om man bruker lenken jeg postet hele tiden (lag en favoritt med den f.eks) så sender den deg alltid til den amerikanske siden. Om man i stedet bare skriver www.ign.com så funker det en stund (en dag eller noe sånt) men den vil alltid prøve å omdirigere deg til den norske siden.

 

 

Tldr;

 

lag favoritt med url: http://www.ign.com/?setccpref=US og du slipper unna den norske IGN siden

 

Edit, det er mulig at man også må slette cookies og cache assossiert med ign den første gangen for at det skal fungere over tid.

 

Personlig bruker jeg metoden med å lage en favoritt, men når jeg nettopp sjekket på laptopen hvor jeg ikke hadde brukt denne metoden måtte jeg slette cookies og cache for at det skulle funke, og etter det var det bare å bruke favoritten så fungerer det som forventet.

Endret av Dext
Lenke til kommentar

Jeg har hatt bokmerke til 3ds.ign.com lenge før den norske siden kom. I det siste har jeg blitt sendt til den norske siden først når jeg trykker på bokmerket, men blir sendt rett når jeg trykker det igjen. Har det liggende i menylinjen i Chrome. Irriterende å bli sendt til den norske først, men er ikke et stort problem bare jeg slipper å lese faenskapen. Hvem hadde den smarte ideen om å få lesere ved å tvinge dem inn på den norske siden? Hva med å la oss velge selv?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...