Gå til innhold

Guide: 10 jungeltips til deg som skal på The Gathering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kan noen forklare arne ropet?

 

Var der ikke selv når det begynte, men crew har fortalt meg at Arne ble ropt opp over PA fordi mora hans ikke fikk tak i ham. Virker sannsynlig siden jeg har vært med på at de sier "Kan Christer komme til resepsjonen, foreldrene dine er her" også begynner salen å rope "CHRIISTEER" Arne var vel bare den første.

Lenke til kommentar

Heisann nocR :p

 

Husk spesielt sove delen. De første gangene jeg var på The Gathering bare jeg helt klar på at jeg skulle sove minst mulig, for å få mest mulig ut av TG. Ikke gjør den samme feilen, TG blir mye morsommere om du får deg en god natts søvn.

Dette. Blir bare tamt når alle er ekstremt slitne etter 2-3 dager.

 

kan noen forklare arne ropet?

Nei. Det er nok dessverre umulig.

 

Bare tullinger som drar til vikinge skipet for å gjøre akkurat det samme som de gjør hjemme

TG er et dataparty, ikke LAN. Sitter du og gjør akkurat det samme på TG som du gjør hjemme gjør du TG feil.

Endret av Occi
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hva gjør man på TG da?Spiller?Spizer grandis?Sover på tastaturet?Akkurat det samme en gjør hjemme..

 

Dumt å dra på hotell for å gjøre det samme som hjemme. Dumt å dra på restaurant for å gjøre akkurat det samme som hjemme.

 

Man er med venner, hører på konserter, tuller med venner, møter nye folk, spiser, koser seg, har det tøft.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Forøvrig et tips til ang. soving. Hvis du kjører varebil kan det være en idé å sove i den. Sov i en hiace, og var helt stille. Et problem var dog at alarmen gikk når jeg beveget meg for mye i søvne, så sov med nøkkelen i hånda og skrudde den av automatisk etterhvert :p

 

Hva gjør man på TG da?

Spiller?

Spizer grandis?

Sover på tastaturet?

 

Akkurat det samme en gjør hjemme..

Har du compoer hjemme? Er det gratis forelesinger som kanskje kun er tilgjengelig en gang i året? Har du Gbit tilkobling hjemme? Har du mulighet til å integrere med en rekke miljøer du vanligvis ikke kan ha kontakt med, og leke med ustyr du ikke har sjanse til å ha råd til å kjøpe privat? Beklager, men du aner ikke hva du snakker om.

Det sosiale aspektet er dog det viktigste. Det er en spesiell stemning på TG.

 

En feil mange gjør er å dra på TG kun for å game online spill. Det er litt trist.

Endret av Occi
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bobil er tingen :-D

 

Privat seng, dusj og dass hehe. Ingen dusj/toalett kø. Vi var en liten gjeng på tg i 07...off tiden går for fort hehe. Men vi leide/ lånte bobil for disse dagene.

 

Lås for pc/stasj, Hadde en liten kasse med henelås til diverse småting. ikke tyverisikkert men litt mer mistenklig vis noen prøver å åpne den uten nøkkel..

 

Tralle for å dra inn utstyret i er genialt. Det hadde ikke vi, men betalte noen som var inne allerede en hundrelapp for å låne deres, veldig kjekkt å ha, hadde ikke dratt på TG uten..

 

Hvis ingen Bobil/campingvogn, men kjører bil så kan faktisk bilen være et veldig godt og ikke minst rolig overnattings sted.

 

Ellers så er det jo viktig å ha nok penger med seg, greit å gå ut og spise skikklig mat en av dagene ( ikke bare grandis) Kjøttkaker og poteter smaker fantastisk godt etter alt for mange grandiser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det står nevnt i artikkelen at TG skal ha trådløst nett "for første gang"?? Er bra mange år siden jeg var der sist nå, men da brukte jeg det daværende trådløse nettverket aktivt hver gang trådnettverket streika. Mao er det langt ifra første gang de har trådløst nettverk :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

TG = LAN Party med så rask linje at PCn ikke henger med Drar ikek på byn heller, kan gjøre det samme hjemme :p

 

du kan møte nye folk, spille mot norske spillere og møte folk med felles intresse, opplevelsen, underholdning og nå har dei visst egen kreativ krok (par år siden var der)

 

forundrer mer hvorfor på død og liv du skal sitte på ein TG tråd med og argumentere " dette kan du gjøre hjemme".....er kansje like greit du blir hjemme :p

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...