Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Denne fristet, spesielt når det er 6 år siden man sist kjøpte tilnærmet high end mobil. Jeg så ikke at det var nevnt noe om antennefølsomhet/dekning her. Personlig syns jeg det er en svært viktig faktor spesielt når man skal kjøpe en såpass dyr - at den holder mål på det punktet.

Har flere erfaringer fra tur nå at antennen avgjør dekningen, en billig Samsung var bedre enn iPhone 4S fks.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OK, ser nå at rolftho nevner noe om dekning, det var ikke godt nytt :/

Jeg har ikke sett noen andre klage over dekningen på dan. En annen ting er at antallet streker ikke nødvendigvis er det samme på forskjellige telefoner. Man må se på signalstyrken i dB, der jeg mener jeg leste et eller annet sted at One har høyere signalstyrke enn antallet streker kunne tyde på.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Var innom akkurat det tema på jobb i går, snakket med en kollega som har hatt både Samsung Galaxy S4 og HTC One og i følge han selv og de han kjenner så var det knapt noen som ikke foretrakk HTC One fremfor Galaxy S4.

 

Det generelle inntrykket var at de fleste var skuffet over Samsung denne runden, at Galaxy S4 rett og slett er for lik Galaxy SIII og at de har vært litt for store i kjeftamanget i kampen mot Apple hvor de alltid har kritisert Apple for å forandre på for lite mellom hver utgave og nå selv har levert en telefon som i praksis føles utrolig lik forrige variant og hvorav stort sett alle disse "unike" funksjonene er mer eller mindre totalt bortkastet når de ikke fungerer spesielt godt i praksis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Har alt av teknologi" javel, hvor er FM-senderen hen isåfall ??Ett slikt uttrykk bør ikke brukes uten det er riktig.Vet mange syns FM-sender er veldig kjekk å ha innebygget i mobilen ved bruk i bilen, men ett fåtall av mobilene som har denne funksjonen.

 

Tror desverre at det er ulovlig å kringkaste uten tilatelse fra staten elns.Selv savner jeg minnkort plass da så er forsåvitt enig med deg

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

"Brukergrensesnittet er det velkjente Sense, men nå med en liten endring på frontsiden. Her er det kommet til en fast app som viser deg nyhetsoppdateringer." Noen som vet om det er mulig å fjerne denne fra startsiden?!

Nei, men du kan sette en annen startskjerm som standard.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...