Gå til innhold

Vurderer å kjøpe diablo3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillet er gull verdt å kjøpe! Selv om jeg rundet det på kort tid selv, så kan man fortsatt spille PvP sammen med andre, da bygger du deg mer opp. Du kan også spille i vanskeligere grad etterpå, da du får mulighet til bedre utstyr og går fortere opp i lvl :)

Jeg storkoser meg med spille ofte selv!

Lenke til kommentar

ja , kjøpte det for noen dager siden, er wizard, har kommet i gjennom spillet er lvl 31. men hva skal jeg gjøre no med wizarden? ser der er mange folk på chatten men skjønner ikke så mye til det..... har ikke sett noen online spillere enda, jeg joina den online versjonen.......

Gøy spill men skulla hvert lenger, vurderer å prøve en ny class da, er ikke sikker...

Lenke til kommentar

ja , kjøpte det for noen dager siden, er wizard, har kommet i gjennom spillet er lvl 31. men hva skal jeg gjøre no med wizarden? ser der er mange folk på chatten men skjønner ikke så mye til det..... har ikke sett noen online spillere enda, jeg joina den online versjonen.......

Gøy spill men skulla hvert lenger, vurderer å prøve en ny class da, er ikke sikker...

Trykk escape så "Open game to public". Er kunn maks 4 spillere (inkl deg selv) per "server". Ellers må du joine andres spill fra hovedmenyen.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Min metacritic review:

 

The good:

-Nice graphics

-Fluid gameplay

 

The bad:

-The story

-The items

-New item slots that add nothing to the game but graphics

-The character offensive skills all being completely dependend on and fully based on weapon damage

-Even spells being completely dependent on weapon damage

-The taste in my mouth when a hammer with 500 fire damage makes my cold spells stronger simply because it deals more damage than the wand I had before

-The lack of ANY actual character development beyond the CoD unlock-on-level model

-Better items being a nonfunctional replacement for character development

-The cartoony monster affixes (Arcane Sentry, reflect damage, invulnerable minions)

-The cheesy NPCs

-The cartoonish and childish style, dialogue and plot

-All characters are the one and same with different colors of sparkling on their attacks

-The auction house made necessary to have any fun what so ever

-The real money auction house giving botters incentive to bot

-The odds of finding useful items you need without using the auction house

-Difficulty solely being the grade of your equipment in any given encounter

-Bosses never drop anything useful

-Nephalem valor band-aid on the broken spine that it the game's itemization

-Paragon levels band-aid on the buried corpse that is character development

-Maps are all small mazes not large open spaces.

-Maps are not randomly generated.

-No functional PVP

-PVP gameplay being displayed in 2010 but scrapped

-Areas and mechanics in gameplay videos getting scrapped

-Diablo II and Lord of Destruction gameplay and mechanics getting scrapped in favor of WoW mechanics

-Diablo II enemies and lore getting completely scrapped in favor of all new enemies

-The british skeleton archers. Talking. Skeletons. Talking british. SERIOUSLY?!?!?

-They were WARNED about all of this in the beta OH SO MANY TIMES but did nothing

 

==============

 

Aldri i mitt liv vært mer skuffet av noe spill.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Da tror jeg kanskje du hadde satt deg alt for høye forventninger, for D3 er et knallspill :)

Nei, skal man kjøpe et dungeon crawler idag, så ville jeg faktisk gått for gratisspillet "Paht of Exile". Det er et mye dypere og mer givende spill en Diablo 3.

 

Gå inn på siden dems og se på "skill-treet". Det er enormt, og jeg brukte mangfoldige timer kun på "theorycrafting" til det spillet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da tror jeg kanskje du hadde satt deg alt for høye forventninger, for D3 er et knallspill :)

 

Jeg forventet et action-roleplaying game, med rollespillelementer fra Diablo-serien.

Det er slettes ikke høye forventninger:

 

For meg handler rollespill om karakterutvikling -- ikke om å finne bedre kjoler og dolker til barbarer.

Har du SETT en barbarian i Depth Diggers og Tyrael's Might??

 

Screenshot fra Diablo III:

sean-connery.jpg

 

Virkelig, ikke hør på alt tullet her inne. Det er et kjempespill, og du kommer fort til å bruke flere titalls timer på det :)

 

Bare dersom du ikke forstår at du spiller som en dukkefigur med magiske klær.

Unequip alt utstyret ditt og forsøk å klare act 3 nightmare basert på din karakter sin progresjon alene.

Burde ikke karakteren din bli litt sterkere fra level 20 til 60 på en eller annen måte?

 

Putt utstyret du har kjøpt fra botfarmer i Zimbabwe på Squirt the Peddler og hun ville rasert inferno.

 

...

 

=========

 

Men jeg kan anbefale Diablo II på det varmeste.

Jeg har det fremdeles installert, fordi det alltid går an å lage seg en ny karakter og prøve et nytt build du aldri har prøvd før i singleplayer mode på hytten.

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

Du føler deg truffet? Jeg bare poengterer at Diablo III er et veldig godt spill, og det burde virkelig oppleves.

Diablo er morsomt den første gangen man tester spillet. Etter den første vanskelighetsgraden så er spillet i min mening ferdig.

 

Jeg kom med et alternativ til trådstarter, og da er du rimelig tjukk i panna når du mener at det er "tull", særlig hvis du ikke har testet det selv.

 

I min mening (som har testet begge to) er Path of Excile er flere ganger bedre enn Diablo 3. Og det er bygget opp slik en Dungeon Crawler burde være. En økonomi som er innad i spillet mellom spillere, og ikke noe som er lagt opp som en pengemaskin for utviklerne.

Auction House is Diablo 3 er jo tullete. Som en ny spiller idag, så kan du bare glemme å bruke det.

 

Det eneste som er bedre i Diablo 3 mot PoE er at det ser litt bedre ut, forutenom det så slår PoE D3 på alle punkter.

Lenke til kommentar

Har jeg sagt det var tull? Jeg sa alt tullet. Det var du selv som følte at det lille spillet ditt falt under den kategorien.

Mr.Stråmann. Skjerp deg. Mitt lille spill knuser ditt AAA spill på omtrent alle punkter.

 

Du skrev alt tullet under min post. Mener du at det jeg sa ikke var tatt med under ordet "alt"?

Lenke til kommentar

Et innlegg må følge et annet? Tror du er litt paranoid nå.

Er dette det første forumet du har deltatt i?

Når det du sier kan direkte linkes med min påstand som er rett over det du skriver så er det opp til deg at leserne forstår ditt budskap og hvor ditt innlegg var rettet, ikke mitt. Da får du isåfall ta ditt eget tips og lære deg å skrive på en ordentlig måte. :)

 

Alt er ikke et ord en kan missforstå heller.

Endret av oophus_3do
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...