Gå til innhold

Vurderer å kjøpe diablo3


Anbefalte innlegg

Folk som syter over AH, har aldri skjønt på dem, er bare å la være å bruke det, ikke verre enn det.

Og ikke minst, folk som syter at D3 ikke kan spilles offline, er det så rart når spillet er designed som co-op spill.

 

/facepalm

Jeg liker at du forsvaret spillet ved at det er "designet for co-op", men når folk har problemet med AH som jo spillet også er designet mot, så kan man bare la være å bruke det?

 

Jeg hadde aldri i livet klart meg i inferno om jeg ikke hadde brukt AH. Jeg hadde gått lei mye, mye, mye tidligere om jeg måtte farme 1000 ganger mer, noe som ikke er overdrivelser engang om man tar ut AH i sin spillestil.

 

Dog idag, så er ting på AH så overprisa at nye spillere ikke kan bruke det. Eneste måten å få et "innhopp" der på er å være ekstremt heldig og se en "drop" av noe som selger for endel penger der. Da har man straks et startkapital. Men ikke regn med dette da sjansen er ekstremt liten. Spillet er designet rundt AH slik at Blizz kan tjene en god slant, så "dropchance" blir justert etter AH.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Videoannonse
Annonse

Vurderer å kjøpe Diablo ||| jeg også. Må jeg kjøpe både Diablo ||| og Reaper of Souls? Får man ikke en pakke til en lavere pris? Rart at en expansion skal koste like mye som spillet selv?

Kjøp spillet på ps4 eller xbox one 19 august, så får du begge i en og samme pakke, regner med det er snakk om 60$ viss man kjøper på amerikansk psn evt xbl for diablo3 reaper of souls ultimate evil edition på konsoll...

Personlig synes jeg kontrollene er bedre på konsoll, har både D3 på ps3 og pc og velger heller å kjøpe spillet med dlc og extra innhold til ps4 enn å kjøpe reaper of souls tileggspakken dyrt på pc.......

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Kjøpte både Diablo 3 og RoS, og må si det har vært verdt det til nå. Hadde ikke så store forventninger, noe som egentlig bare var bra. Liker fortsatt originaliteten til PoE bedre, men Diablo 3 holder nok på interessen min en god stund fremover.

 

Kan anbefale alle andre å prøve det ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...