Gå til innhold

Til helvete med skolen! :@

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skole suger min 70 år ganle kuk så hardt at den knekker på tvers. Definitivt det verste som har skjedd menneskeheten! Uten untak!! Bin laden, gadhaffi og den gjengen der kan ta seg en bolle! Skolen er kjedligere enn å pusse tærne sine med piggtråd! Det er kjedligere enn å måke rådhusplassen med en ødelagt plastikkskje! Seriøst!! Kutt det ut #yoloswag

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skole suger min 70 år ganle kuk så hardt at den knekker på tvers. Definitivt det verste som har skjedd menneskeheten! Uten untak!! Bin laden, gadhaffi og den gjengen der kan ta seg en bolle! Skolen er kjedligere enn å pusse tærne sine med piggtråd! Det er kjedligere enn å måke rådhusplassen med en ødelagt plastikkskje! Seriøst!! Kutt det ut #yoloswag

Du skal være JÆVLIG glad for at du bor i Norge, og FÅR LOV til å gå på skole du.

• Liker 4
Skrevet

Du skal være JÆVLIG glad for at du bor i Norge, og FÅR LOV til å gå på skole du.

You just went full retard, never go full retard (70 åring dumbass)

• Liker 3
Skrevet

Hvis du er 70 år og går på skolen fortsatt er det vell noe galt?

• Liker 3
Skrevet

Hvor i helvete leste du at jeg fremdeles går på skolen din forbanna tekopp? Kjør en mango opp i rævva før du skriver noe sånt din syreluktende bavianimplantat! #yoloswag

Har du spist sitrondrops? :love:
Gjest Bruker-95147
Skrevet

kanke jæ å få værre me hær? lager popcorn i full fart ... tidelibom :love:

Skrevet

Sittondrops?! Tror du jeg går i barnehagen din forbanna pung?! Må være sterkere saker selvfølgelig. Anbefaler å sniffe brent dopapir :D følelsen du får etterpå er ubeskrivelig! #yoloswag

• Liker 2
Skrevet

kanke jæ å få værre me hær? lager popcorn i full fart ... tidelibom :love:

Ikke faen om du får værre med ditt innavla klostersvin! Gå og tråkk på en lego mens du spiser den drittn er laga av #swag

Jeeee, kan du snakke kult til meg også?

Nei.

• Liker 1
Skrevet

Hah. Jeg er den første i tråden som slapp unna dagens ungdom :D

Dagens ungdom på 70 år? Når jeg ser folk som deg skjønner jeg litt mer av hvorfor visse folk trenger skole din metroseksuelle møkkapåsså.

• Liker 1
Gjest medlem-141789
Skrevet

Utvilsomt at du har gått gjennom livets harde skole J0H4NK1Z1943

Skrevet

Haha, nekter å tro at du mener det. Du må være en liten troller du ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...