Gå til innhold

Spillertråd - Eden Hazard


Aleks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hazard har absolutt muligheten til å bli en av verdens absolutt beste spillere. Ronaldo og Messi ligger på et helt annet nivå per dags dato i forhold til resten, men man skal aldri si aldri. Er det noen som kan gjøre det, så er det absolutt Hazard. Det innebærer riktig nok at han spiller for et lag med flyt og en manager som klarer å bruke han riktig. Ronaldo har tross alt spilt under Ferguson og Mourinho, to klassemanagere. Så får vi se hva som skjer i Chelsea, og om han blir i Chelsea i årene fremover.

Lenke til kommentar

Han er ihvertfall en syk spiller. Tørr å påstå at han er PLs morsomste spiller slik sakene er nå.

 

Forresten, litt morsomt at de Kagawa vs Hazard artiklene som dukket opp i sommer har nærmest blitt borte. Mange var bombesikre på at Kagawa var en bedre spiller og ville prege PL mer. Hazard har vel nesten motbevist hver jævla sjel som var så dumme at de klarte prestasjonen å påstå det.

 

Fantastisk kjøp Chelsea har gjort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
"Hazard is overrated." Alex Ferguson (2012)

 

For å toppe det hele sa den gamle idioten dette i fjor også:

"I see some values on players, like Hazard for instance. To me it was a lot of money. He's a good player, but £34m? "

- Sir Alex Ferguson

 

Det i tillegg til at den samme idioten betalte £25.6m for Wayne Rooney i 2004. Det er ingen hemmelig at indeksen i dag gjør at £25.6m tilsvarer mer enn hva de £34m vi betalte for Hazard.

 

http://www1.skysports.com/football/news/11661/7926082

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Og hvor mye betalte Chelsea i agenhonorar? Den samlede prisen er jo over £40m.

 

At han er overrated, det synes jeg ikke, men han skal fortsatt bevise en del for å være verdt prisen. Førstesesongen hans har levd opp til forventningene, men han må fortsette å utvikle seg, noe jeg tror han vil.

 

Å trekke Rooneys pris inn her, blir i alle fall bare tull og vås. Rooney er inne i sin niende sesong, og har levert så si hver eneste sesong i United, og har vært verdt den prisen og så mye, mye mer. Skal du rakke ned på hvilke spillere United har betalt overpris på må du nok komme med noe annet. Veron og Berbatov for eksempel.

Lenke til kommentar

Pleier ikke å agentpenger å være inkludert i prisene media kommer med? Selger bedre om de kan putte 40m pund i overskriften istedet for 34. Uansett penger vi kommer til å få tilbake enten det er via CL eller videresalg. Og om han skal få den "verdens beste spiller" tittelen som Ronaldo og Messi har tror jeg kanskje han må til La Liga. Håper han blir så lenge som mulig.

Endret av Aleks
Lenke til kommentar

Ekstremt god spiller. Åpnet sesongen utrolig bra, men dabbet litt av etter hvert, men i det siste har han kommet seg voldsomt. Tror fort han kan bli årets spiller neste sesong.. det blir spennende å se hvor lenge Chelsea klarer å holde på han. Ser ikke bort ifra at Chelsea ender opp med å vinne ligaen neste sesong..

Mata, Oscar og Hazard er tre syke spillere. Og i sommer kommer det garantert inn en spiss i verdensklasse.. i tillegg har de Ramires. Nei, uff.. tror lag skal slite med å hamle opp med Chelsea neste sesong.

Lenke til kommentar

Utvilsomt et stort talent og har hatt en god førstesesong, men synes ikke sammenligningen med Kagawa er særlig fair. Japaneren har vært en god del skadet og samtidig blitt brukt i et rotasjonssystem. Ikke har han fått spille i sin foretrukket posisjon heller, han scoret hat-trick mot Norwich da han først fikk spille i sin posisjon. Hazard på sin side har spilt mer eller mindre fast for Chelsea.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mange Chelsea-supportere som synes det er moro å sammenligne de siden det var endel United-supportere sin var skråsikre på at de hadde fått en bedre spiller før sesongen begynte. Om det var sånn her inne og, husker jeg ikke.

 

Tror ikke agentpriser er med i det.

Så vidt jeg vet at når Ba ble solgt, så var honoraret til agentene større en beløpet Newcastle fikk :huh:

Høres rart ut. Kilde?

Lenke til kommentar

Pleier ikke å agentpenger å være inkludert i prisene media kommer med? Selger bedre om de kan putte 40m pund i overskriften istedet for 34. Uansett penger vi kommer til å få tilbake enten det er via CL eller videresalg. Og om han skal få den "verdens beste spiller" tittelen som Ronaldo og Messi har tror jeg kanskje han må til La Liga. Håper han blir så lenge som mulig.

£6m i tillegg til overgangssummen gikk til agenten. Så ble ganske nøyaktig £40m. Jeg hadde ikke klaget på at United ville betalt dette for Hazard, jeg tror at han på lengre sikt vil være verdt dette.

 

Å sammenlikne Kagawa og han blir for meg litt feil, da han kostet en tredjedel av prisen. Kagawa-prisen var veldig lav synes jeg, og dette er penger man fint tjener tilbake pga. den enorme interessen dette medfører i Japan og resten av Asia. Kagawa har ikke hatt en kjempesesong, men jeg synes vi har se prov på at han kan bli fantastisk. Problemet er at han ofte har blitt brukt i feil rolle, ofte på vingen. Kagawa er helt klart bak spissen(e). Vi så jo mot Norwich hvordan han kan være der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...