Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Jeg føler at det "mangler" noe


Bjarnemann

Anbefalte innlegg

Er ikke noe nytt under solen... Ikke noe nytt at millioner der ute prøver å bli lykkelige, mange ved "hjelp" av sex, drugs & rock n' roll. På den annen siden har du religionene som mener de representerer sannheten. Noen kan ikke leve uten å drive med farlig ekstremsport, osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er takknemlig for alle svar, men har ikke hatt tid til å svare før nå grunnet presset situasjon på jobb.

 

Jeg pleier ofte å bli litt nedstemt vinteren, det stemmer. Men sånn som det har har jeg aldri opplevd det.

 

"Sex, drugs and rock'n roll" er nok ei heller noen god terapi. Selv om det kan hende at det er nettop slik jeg har levd. Muligens om sex og rock'n roll bytter plass.

 

Merkelig nok har alt av negative tanker forsvunnet som dugg for solen relativt kort tid etter ÅP. Ingen endringer er gjort, hverdagene er like hektiske, og jeg er like full og jævlig i helgene. Men nå er alt bra. Kanskje det hjalp bare det å skrive om det?

 

Uansett, takk for deltakelsen, jeg anser vel nå problemet som løst.

 

:)

Lenke til kommentar

ÅP = ÅpningsPost ;)

 

Nei, hva som har hjulpet meg? Vanskelig å si. Jeg har jo fortsatt i akkurat samme sporet, da jeg etter mitt skjønn objektivt sett ikke hadde noe å klage over. Mye jobbing, mye trening, noe lekselesing, og uforskammet full i helgene.

 

Så ingen forandringer er gjort, det bare "løse seg" av seg selv relativt raskt etter å ha opprettet ÅP. Kanskje det hjalp å skrive om det?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...