Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Tvinges til å bli far - vil gjerne høre fra menn!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kreftcelle uten verdi sier du...

Fytti katta, hvordan tror du at nord-korea har blitt slik det har blitt? Fjerner du menneskeverdet, hva sitter man igjen med da?

 

Hva hvis din mor skulle ombestemt seg fordi din far ikke ville ha deg fordi det passet litt dårlig... Da hadde ikke du sotte på stolen din å lest dette.

 

Og gratulerer med å ikke vite noe som helst om historien. Du ville nok lagt merke til ordvalget da er høyst gjennomtenkt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Egoistiske kjerringer som ikke vil risikere fruktbarheten og gå gjennom alt det andre inngrepet medfører. Jada.

Vi har kommet dit i dag at det å ha sex for moro skyld er greit, og det burde nok lovverket gjenspeile på en mer rettferdig måte, men i alle fall finnes det faktisk en helt idiotsikker måte å unngå uønskede graviditeter på, selv om den kanskje er litt kontroversiell.

Endret av Isbilen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nå er dette en gammel sak siden 2013. Jeg tipper at dersom alt gikk bra med svangerskapet så er ungen snart ett år.

 

Vi jenter får som regel følelser for babyen etter positiv test. Jeg så begge mine på ultralyd i uke 11/12, da så de ut som babyer på fem cm.

 

Jeg hadde slitt med å ta abort selv... Som jeg nevnte i en annen tråd så kan det forekomme at jenta ikke vil, men at fyren ikke vil..

 

Er noen ekser jeg er overlykkelig over å ikke ha barn med også for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...