Gå til innhold

Timesalg MPX fra kl 18.00 !


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Har den selv, veldig godt fornøyd med det trådløse nettet. Kraftig signal og stabil. Bra brukergrensesnitt. Innebygget torrentklient er ganske ubrukelig dessverre, i hvert hos meg.

 

Vurderer det tegnebrettet fra Wacom, selv om jeg ikke kan tegne...

 

Edit:

Routern er jo bra og prisen er forsåvidt grei men fortsatt ikke noe jeg hadde kjøpt. Da du nesten aldri kommer til å trenge enn sånn router da norsk nett nesten aldri passerer 100mbit

 

Er jo greit med høyere fart på lokalnettet da, spesielt om du streamer full HD fra server til f.eks. Boxee.

Endret av Deepo
Lenke til kommentar

Det er jo ekstremt sjelden at nettbutikker har priser man kan kalle tilbud og de fleste pusher jo ting de sjelden for solgt uansett.

Ingen vits i å kjøpe noe med mindre man trenger det, man kjøper ikke bare fordi det er "billig".

Syns alltid slike såkalte salg er rimelig skuffende uansett hvilke nettbutikk det er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
kunne jo vært kjekt med en 128GB minne pinne også, men meh.

 

Don't do it! Seriously, don't. Jeg kjøpte en Lexar Jumpdrive Triton 64GB USB3 til nærmere 1000kr. og jeg har ikke gjort noe annet enn å angre på det kjøpet etter at jeg egentlig bare for moro skyld prøvde med en SSD i et eksternt USB3 kabinett...SSDen var raskere, hadde bedre access-tider (håpløst å drive å fornorske alt), hadde bedre lagringskapasitet (SSDen jeg hadde liggendes var 120GB) og var billigere.

 

 

Bwahaha! Galaxy Note 2 med 5,5" skjerm: "Stor arbeidsflate!"...er det ikke det dem sier om en Dell 24" 16:10 skjerm også? :green:

Jeg har aldri skjønt vitsen med en smartphone...kan man ringe med dem også? Jeg begynner nemlig å tvile.

 

 

Kan ikke skjønne hvorfor dem har tilbud på denne:

http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=765135

 

...hva var det som ble sagt tidligere om at salg stort sett består av ukurrante varer. :/

Endret av Paladin@LANur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...