aleksanderro Skrevet 16. mars 2013 Skrevet 16. mars 2013 (endret) Er det bilde ekte? Siden de fleste norske medier nevner at pressekonferansen er i Stockholm og ikke San Francisco, selv om det er med 99% sikkerhet at det er Battlefield 4 de skal vise fram. Endret 16. mars 2013 av aleksanderro
Green_Monster Skrevet 16. mars 2013 Skrevet 16. mars 2013 Selv håper jeg på at de innfører natt og dagsykluser og også værsyklus. Plante en bombe på viktige infrastrukturer, sånn som kraftverk o,l istedet for å bare sprenge m-coms. Så hvilke ting håper du vi får i Battlefield 4? Samme her + alt det andre de har i ArmA serien
Sentenza Skrevet 19. mars 2013 Skrevet 19. mars 2013 Er kanskje alene men mer skade på sniper riflene men MYE vanskelige å skyte med dem. Ta vind inn i mixen, drop, vanskelige å noscope. Liker å spille som sniper, men irriterer meg over å ikke kunne drepe dem på ett skudd, noe som ville vært mer realistisk på en måte. Håper og EA holder seg unna det nye battlefield så mye som mulig.
Quote Skrevet 19. mars 2013 Skrevet 19. mars 2013 Jeg håper vi får se en god og verdig videreføring av BF2.
Vice Skrevet 19. mars 2013 Skrevet 19. mars 2013 Er kanskje alene men mer skade på sniper riflene men MYE vanskelige å skyte med dem. Ta vind inn i mixen, drop, vanskelige å noscope. Liker å spille som sniper, men irriterer meg over å ikke kunne drepe dem på ett skudd, noe som ville vært mer realistisk på en måte. Håper og EA holder seg unna det nye battlefield så mye som mulig. De aller fleste våpen i spillet dreper/uskadeliggjør på ett skudd i virkeligheten. Om Sniperriflene plutselig skulle bli eneste våpen i spillet som gjorde dette hadde det blitt vanvittig ubalansert. Sniper dreper uansett på ett skudd dersom man får headshot. På kortere avstander holder det tom. som regel å kun treffe i overkroppen.
TheKims Skrevet 19. mars 2013 Forfatter Skrevet 19. mars 2013 Ny info i første post. Kan jo se ut som at vi hvertfall får noe som vi ønsker å ha med i BF4.
aleksanderro Skrevet 19. mars 2013 Skrevet 19. mars 2013 Ja, kilde hadde vært greit å vite siden noen av de punktene er jeg ganske så skeptisk til.
Brawler Skrevet 19. mars 2013 Skrevet 19. mars 2013 Gleder meg til Battlefield 4. Håper det blir et steg frem fra BF3 selv om lite tilsier det. Det er for kort tid siden BF3.
TheKims Skrevet 19. mars 2013 Forfatter Skrevet 19. mars 2013 Kilde her: http://www.battlefield-3.cz/ Mye av det de har skrevet om BF3 har stemt, men alt må jo seff taes med en klype salt.
Vice Skrevet 19. mars 2013 Skrevet 19. mars 2013 Hva er egentlig dette ment å bety på originalspråket?? -System experience has been redesigned and is again present.
olefurz Skrevet 23. mars 2013 Skrevet 23. mars 2013 Dalian Plant og alle andre tidligere maps som DLC! Nei faen heller. Blir ikke overrasket om de er sleipe nok til å legge Wake inn i en DLC på BF4 også. Håper de går bort fra den vanvittige unlock fokuset, ihvertfall på kjøretøy. Kommer det en ny spiller en uke etter at spillet er utgitt, og bestemmer seg for å kjøre tanks, har fiendens tankser oppgradert armour og loader, som gjør det rimelig håpløst. Gjør det vanskeligere å treffe fiender. Hitboxen virker ikke å henge helt med, det virker som skudd som virker å gå like til siden eller streife en motstander, låser seg på fienden og treffer. Spotting som det var før frostbite. Store baner, der en flanke må ofres til fordel for en annen. 6 manns squad! Har ikke spilt BF3 på over et år, mulig dette er kommet allerede. Kun spawn på SL, og gjør det mulig for SL å sette markører i terrenget.
Heradon Skrevet 23. mars 2013 Skrevet 23. mars 2013 Skulle ønske det hadde samme gameplay som Desert Combat. Det hadde vært helt rått, savner virkelig et FPS som krever skills.
Zimmerh Skrevet 23. mars 2013 Skrevet 23. mars 2013 (endret) Større maps med flere spillere, om du f.eks har 128 spillere kan man lett ta og uppe hvor store mapene er uten at man må løpe i 10 min for å slåss sånn at adhd kidsa ikke kjeder seg. Skal de nye konsollene bare ha 720p det er ekstremt dårlig. Endret 23. mars 2013 av Zimmerh
TheKims Skrevet 23. mars 2013 Forfatter Skrevet 23. mars 2013 Hadde forventet at de skulle ha 1080P hvertfall, men de må vel ofre litt siden de skal ha 60FPS i de fleste spill. Heller 60FPS og 720P enn 1080P med 30FPS
fenele Skrevet 23. mars 2013 Skrevet 23. mars 2013 Heller 1080p, 120fps og >90 FOV enn 720p/1080p med <60fps og 55 FOV + joystick aiming. But hey thats just me. 1
Zarax Skrevet 24. mars 2013 Skrevet 24. mars 2013 Bedre designet baner, ikke client side, modding, alle kjøretøy har det samme utstyret, ingen air radar, ingen minimap spotting.
Heradon Skrevet 3. april 2013 Skrevet 3. april 2013 (endret) Battlerecorder, spectator mod, modding, valgmuligheter som i egendefinerte servere, fjern Q-spotting, fjern suppression blur, fjern lens flare, fjern blåtonen, bedre kart, store kart, fjern oppgradering fra kjøretøy, slagmark, Konsollmenu som i CS hvor du kan slå av mouse acceleration etc. Endret 4. april 2013 av Heradon 1
TheKims Skrevet 3. april 2013 Forfatter Skrevet 3. april 2013 Ingame voice på PC også, så du kan snakke med Squaden din. BF serien er basert på sammarbeid, men det er så og si umulig når du ikke kan kommunisere med de du spiller med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå