jensakrr Skrevet 9. mars 2013 Skrevet 9. mars 2013 Har lurt på om jeg skal kjøpe et 5h steelseries headset så kom jeg innom proshop.no det var jo sykt billig. På lefdal koster det 595 og proshop 296 er det noe tull?
Saft Suse Skrevet 9. mars 2013 Skrevet 9. mars 2013 Jeg har kun én erfaring fra Proshop, og da bestilte jeg et etui til tableten min. Det tok lang tid å motta grunnet sen levering fra produsent (det var viden kjent, og gjaldt alle butikker). Om Proshop i seg selv brukte lang tid i tillegg er jeg usikker på. Uansett, jeg var fornøyd. Billig og bra hittil.
jensakrr Skrevet 10. mars 2013 Forfatter Skrevet 10. mars 2013 (endret) Det selges uten sånn "dott" som glør at det ikke kommer pustelyder inn i samtalen. Hvor får man kjøpt det? Endret 10. mars 2013 av jensakrr
s0lberg Skrevet 10. mars 2013 Skrevet 10. mars 2013 Har selv en erfaring med Proshop, bestilte et hovedkort på en torsdag. Hadde det i Nord-Norge på onsdag. Måtte også benytte meg av angreretten, har dog ikke sjekket om pengene er ankommet konto enda. Men de var kjapp og svare på mail og slikt. Er veldig fornøyd sålangt.
kjeLL// Skrevet 10. mars 2013 Skrevet 10. mars 2013 http://www.proshop.no/iPad-og-tablet/ASUS-Google-Nexus-7-2392161.html <-- overskrift og produktbeskrivelse stemmer ikke. tviler på du får en nexus 7 om du skulle finne på å bestille. det der syntes jeg var en ganske gråv bom..
jensakrr Skrevet 10. mars 2013 Forfatter Skrevet 10. mars 2013 Deal.no da er de også bare ekstremt billige?
Dragonlove Skrevet 10. mars 2013 Skrevet 10. mars 2013 har vel brukt Proshop ca 3 ganger nå og har bare positive erfaringer. Nå siste gangen bestillte jeg deler for å sette sammen en stasjonær pc til guttungen det tok ca en uke da de ikke hadde alt på lager, men dette visste jeg og er fornøyd med det også. Det skader jo ikke at de er billige heller Men skal jeg ha ting kjapt så bruker jeg som regel Komplett da det tar ca 1-2 dager å få ting derfra.
sveibuen Skrevet 10. mars 2013 Skrevet 10. mars 2013 Bestilte et hovedkort der fra, fikk det aldri, etter 1 mnd så sendte jeg dem mail, å da sa dei at dei ikke fikk inn varen og overførte pengene tilbake. Dette er dårlig av dem. Enten så har dem produkter som dem får inn eller så lar dem være å legge opp produkter som dem ikke får inn.
Occi Skrevet 10. mars 2013 Skrevet 10. mars 2013 Har tidvis opplevd at lagerstatus ikke har vært helt god, men ellers har jeg bare gode erfaringer med Proshop. Lurer litt på om de kanskje har lager i utlandet, fordi de er ikke alltid så raske, men har veldig mange varer som man vanligvis ikke finner på andre nettbutikker i Norge som f. eks en rekke batterier til laptoper.
Wattengård Skrevet 10. mars 2013 Skrevet 10. mars 2013 Proshop er det nye navnet på Best-Buy og er nettbutikken til Expert. (Iflg proff.no )
Dragonlove Skrevet 10. mars 2013 Skrevet 10. mars 2013 (endret) Proshop er det nye navnet på Best-Buy og er nettbutikken til Expert. (Iflg proff.no ) Ja den har vel samme eiere som Deal.no mener jeg. Men Expert har jo egen nettbutikk på Expert.no Endret 10. mars 2013 av Dragonlove
sveibuen Skrevet 10. mars 2013 Skrevet 10. mars 2013 Men de skal ha det at de er veldig billige, hadde dem bare fått ordnet en god avtale med posten
J@9 Skrevet 10. mars 2013 Skrevet 10. mars 2013 Enig med sveibuen, dem er billige, men frakt alternativer kunne vært bedre Har selv kjøpt ram, ups, et par switcher (disse var halve prisen av komplett), skriver, og litt andre ting. Har betalt 125kr i frakt hver gang. Samme gjelder om man bare bestiller ram f.eks.. dette er jo noe man fint kunne sendt som brev, og spart litt penger Og enkelte titler/bilder stemmer jo ikke alltid, så man må passe litt på. Switchene jeg kjøpte, der stod det vel at dem var unmanaged, men alle andre plasser jeg sjekket, skrev at dem var managed.. og det var det jeg trengte.. tok en sjans på at det stemte, og jeg fikk brukt dem til det jeg skulle (kjøre altibox tv og data signaler på samme nett). Dem er vel ikke 100% managed, men dem hadde funksjonene jeg trengte
del_diablo Skrevet 11. mars 2013 Skrevet 11. mars 2013 (endret) De jukser litt. Og det irriterer meg. Den har vært "på lager" siden tirsdag i følge deres sider, så hva slags rettigheter har jeg? Endret 11. mars 2013 av del_diablo
Prusk Skrevet 11. mars 2013 Skrevet 11. mars 2013 Du har rett på varen, pengene tilbake og 10 stk flax-lodd som kompensasjon for lang ventetid. Loven sier vel at du har rett til å heve kjøpet om leveringstiden blir for lang. Har du tatt kontakt med dem og sagt du ønsker å heve kjøpet?
Dragonlove Skrevet 11. mars 2013 Skrevet 11. mars 2013 Men jeg ønsker ikke å heve kjøpet, enda. Hva er det da du klager etter?
Cocunnutttas121 Skrevet 11. mars 2013 Skrevet 11. mars 2013 http://www.proshop.n...-7-2392161.html <-- overskrift og produktbeskrivelse stemmer ikke. tviler på du får en nexus 7 om du skulle finne på å bestille. det der syntes jeg var en ganske gråv bom.. Det er Acer sin, har sett dette på et annet produkt i det siste også, men det fikses ganske raskt. Er ikke bare disse som kan rote. Flere andre nettbutikker som gjør feil. Dette skal jo seff ikke skje, viktig å være påpasselig uansett. De jukser litt. Og det irriterer meg. Den har vært "på lager" siden tirsdag i følge deres sider, så hva slags rettigheter har jeg? Det kan være de hadde regnet ut at den skulle vært på lager og da går det automatisk i systemet, tar nok noen dager så retter de til den nye datoen som må gjøres manuelt, har hatt samme greien. Noen som vet om Amazone har tenkt å begynne med elektronikk i Norge?
del_diablo Skrevet 11. mars 2013 Skrevet 11. mars 2013 Hva er det da du klager etter? Liker ikke at det er ventetid på over 2 arbeidsdager når jeg bestiller noe som "var på lager".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå