Gå til innhold

[SimCity] - <Diskheim> - Diskusjon.no's SimCity region #5! - |REGIONEN ER FULL|


Anbefalte innlegg

Trenger fortsatt å vite hvordan av de byene som er Stackolee Ravine, så jeg får begynt på bybyggingen min!

Hmm, kjipt det virker som dere sliter med å kommme inn da. Har ikke hatt noe innloggingsproblemer der i det siste, men er kanskje siden jeg lagde en by der ganske kjapt.. Fortsett å prøv og si fra hvis dere kommer inn..

 

 

 

Har du begynt å bygge? Har også lyst til å begynne å bygge arcology. Lager en del metall og alloy og har nok penger, trenger bare tv-apperater :p.

Yes, har begynt å bygge. Fordi jeg driver med industri og trade er det fint å kunne ha tilstrekkelig med arbeidere. Ingen av de nær meg har noe særlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SimCity har vist seg fra sin beste side til meg, inntil nå. Kommer meg ikke lenger inn på byen min. Får feilmelding første gang, og en evigvarende loading-screen ved andre forsøk. Med mindre noen har en løsning på dette problemet, så ser det ut at min by er historie nå.

 

EDIT: Ble tvunget til å forlate byen min, siden save-filen ble korrupt. Kan derfor noen sende meg en invite til regionen igjen?

Endret av snowhill
Lenke til kommentar

Gikk rett til helvetet med byen min hvertfall, så har nå endt opp med å fjerne det meste og nesten startet om igjen, men ser jeg virkelig må finne ut av hvordan man burde plassere veier riktig, blir jo trafikkaos med en gang.

 

Er vell en guide en eller annen plass om hvordan man skal legge ut veier for å hindre trafikkaos, men vet ikke hvor nyttig den er da.

 

Går forøvrig med tanker om å gjøre akkurat det samme, er ikke fornøyd med hvordan byen min har utviklet seg, og skal spare litt penger opp, så jeg kan bygge byen akkurat slik jeg vil ha den, med tanke på at veier er relativt dyrt!

Lenke til kommentar

Nord-skandinav har ikke hørt fra seg, tar derfor over hans ledige byområde med tilhørende spesialisering i og med at jeg ikke kommer inn på min tidligere by igjen. Hvis nord-skandinav gir lyd fra seg, er han mer enn velkommen til å ta over mitt tidligere område med tilhørende spesialisering.

Lenke til kommentar

Klarer fint 300000+ innbyggere med nesten ingen trafikk. :) Skal fikse en guide om ingen finner link til den andre.

 

Skal gi sende deg invite snowhill

 

Edit: Sliter litt med å komme meg på serveren nå, flere som sliter?

Endret av Pegro
Lenke til kommentar

Har nå opplevd disconnect flere ganger i går, og krasj til desktop 4 ganger i dag. Alltid spennende å logge inn igjen for å se hvor mye arbeid som gikk til helvette. År 2013...Savner SNES tiden :)

 

Men ang. spesialisering...jeg føler det ikke går så bra nå, selv om jeg er oppe og går når det gjelder elektro (prosessorer etc). Pga at andre spiller mindre / mer, så må jeg selv stå for både helse, politi, avfall, vann, strøm, og div annet. Spesiellt utdanning koster...Så vi må få mer klarhet i de enkelte sine ansvarsområder. Chatten i spillet er ubrukelig..

Lenke til kommentar

Hehe, ja for øyeblikket kjøper jeg vel alt av de i området rundt meg, strøm, vann og kloakk. Alt var oppe å gikk en periode, men måtte starte på nytt da vei systemet var såpass dårlig, folk sto jo i kø både inn og ut av byen min så og si 24/7. Også hadde jeg så inni granskauen mange turister, 20000-30000 daglig, og det hjalp ikke på akkurat, dog skjønner ikke hvorfor, hadde ikke akkurat noe turist attraksjoner i byen.

Lenke til kommentar

Er det egentlig noen grunn til ikke å ha de feteste veiene fra starten av? Det er jo kun en engangssum for dem? Jeg starter alltid med å legge den grommeste veien på tvers av mappet, så slipper jeg å rive og stuke senere.

Da er det du som tar turistene mine...jeg prøvde meg med det skjeve tårn i pisa....det skulle føre til høy tiltrekning av turister. Jeg fikk på det meste 2 i timen :p Men det er ikke mitt område uansett, så rev det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...