Gå til innhold

[SimCity] - <Diskheim> - Diskusjon.no's SimCity region #5! - |REGIONEN ER FULL|


Anbefalte innlegg

Dette er tråden for Diskusjon.no's SimCity region nummer 5!

For mer informasjon angående denne idéen, se tråd for region 1.

 

Region 1:

http://www.diskusjon...owtopic=1493191

 

Region 2:

http://www.diskusjon...owtopic=1493662

 

Region 3:

http://www.diskusjon...owtopic=1494006

 

Region 4:

http://www.diskusjon...owtopic=1494417

 

Teamspeak (frivillig) for alle regioner (takk til Bysno):

85.236.100.85:15927

 

*******************************************************************************

 

8.3.2013:

Er det interesse for at det opprettes en ny region? Inntil videre så lufter jeg kun interessen, og skulle det vise seg at det er "liv laga" for en ny region, så kan vi begynne med planlegging av regionen (spesialiseringer, valg av navn/region, guvernør ++).

 

Oppdatering 1: Regionen blir lagt til serveren "Europa Vest 3/Europe West 3", da denne har vist seg som forholdsvis stabil (believe it or not!).

 

Oppdatering 2: Regionen blir opprettet på serveren "Europa Vest 3" så fort vi er oppe i 8 spillere. Hvis det ikke kommer motsigelser med motforslag, vil regionen bli døpt til "Diskheim".

 

Oppdatering 3: Regionen er nå opprettet på serveren "Europe West 3" - Diskheim er med andre en realitet. Siden regionen har et norsk navn, så bør også byene ha norske navn.

 

9.3.2013:

Regionen er nå full. Flere byer er allerede i full sving, og det interne markedet går så det suser.

 

*******************************************************************************

 

Liste over foreløpige medlemmer:

Nr. || (navn) || (origin ID) || Guvernør/Borgermester || Spesialisering || byområde

01. || snowhill || s0lbakkn || Borgermester/Guvernør || Gambling/turisme || Cottonwood Forrest

02. || Pegro || Roggbart || Borgermester || Olje/avfall || Washtub Fields

03. || Aperture89 || Aperture1989 || Borgermester || Elektronikk/industri/handel || Harper Plains

04. || Nord-Skandinav || niffstiples || Borgermester || Kultur/turisme/utdanning || Sawyers Crossing

05. || Lomaxz || Lomaxz || Borgermester || Gruvedrift || Cotton Bend

06. || Nitrius || Nitrius || Borgermester || Handel || Thatcher Overlook

07. || powerfeed || powerfeed || Borgermester/viseguvernør || Gruvedrift/industri || Huckleberry Island

08. || Ultimate LTD || flueworks || Borgermester || Utdanning/bebyggelse || Magnolia Wetlands

09. || hubik || hubik123 || Borgermester || kultur/turisme/handel || Rising Sun Valley

10. || Grapz || Grapzz || borgermester || Elektronikk/industri || Willow Woods

11. || Guulfisk || Guullfisk || borgermester || Kulldrift || Stackolee Ravine

12. || Aiwer90 || Aiwer90 || borgermester || Olje || Honeysuckle Marsh

13. || viranth || viranth || borgermester || Gambling || Jugband Hills

14. || ToreM || Jagdtiger || borgermester || Utdanning/bebyggelse || Barleycorn Point

15. || osk100 || osk100 || borgermester || Elektronikk/smelteverk| Kazoo Pass

16. || Gneb97 || Gneb97 || borgermester || Olje/avfall/tungindustri || Spooner Plains

Endret av snowhill
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilke server skal vi spille på? Europe west 1 har vært ubrukelig for meg siden start, West 2 fungerer men ofte full. Har ikke prøvd de to andre.

 

Vest 1 tror jeg vi kan utelukke, det samme tror jeg vi kan gjøre med Vest 2 - så jeg tror det beste kan være Vest 3/4.

Lenke til kommentar

Fikk spillet i posten en dag forsinket fra elkjop, men blir gjerne med på denne regionen :)! Har ikke testet spillet enda, men spillt de andre Sim City flittig..

Bunkret inn snacks og øl og klar utover kvelden (så sant serverene virker)

 

Navn: Lomaxz (ikke installert enda, så kan edites)

Origin ID: Lomaxz

Spesialisering: Gruvedrift, eller åpen

Regionstatus: Borgermester

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk spillet i posten en dag forsinket fra elkjop, men blir gjerne med på denne regionen :)! Har ikke testet spillet enda, men spillt de andre Sim City flittig..

Bunkret inn snacks og øl og klar utover kvelden (så sant serverene virker)

 

Navn: Lomaxz (ikke installert enda, så kan edites)

Origin ID: Lomaxz

Spesialisering: Gruvedrift, eller åpen

Regionstatus: Borgermester

At du fikk spillet en dag for sent har nok spart deg for mye hårtap.

Lenke til kommentar

Kunne tenkt meg å blitt med om mulig.

 

Navn: Nitrius

Origin ID: Nitrius

Spesialisering: Ikke helt satt meg inn i disse spesialiseringene enda, men skal nok være ganske så tilbøyelig.

Regionstatus: Regner med at dette er en som "leder" regionen? Isåfall har ikke all verden av erfaring med spillet, så tror ikke den rollen tilhører meg med det første.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...