Gå til innhold

[SimCity] - <Diskheim> - Diskusjon.no's SimCity region #5! - |REGIONEN ER FULL|


Anbefalte innlegg

Ja, jeg mangler alle mine partnere;

Cottonwood Forest - niffstiples - Nord-Skandinav

Willow Woods - grapzz - Grapz

Honeysuckle Marsh - Aiwer90 - Aiwer90

 

Grapz har jeg funnet og sendt invite til, niffstiples finner jeg ikke, og Aiwer90 finner jeg heller ikke.

Foresten, noen har bygd i byen din allerede Aiwer..

 

Hehe, great men think alike.

Har også lagt til jagdtiger og sendt invite, men han har ikke joinet.

Går det evt. ann å rive Honeysuckle og la noen andre eller Aiwer begynne der?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jagdtiger begynt, hadde bare ikke fått inviten.

Men jeg foreslår at vi kanskje gir plassen til en av de vi ikke har funnet til Big1 - RoboCopMike

Da er det egentlig to spesialiseringer du kan velge mellom,

Olje, eller gambling. ettersom dette er områdene niffstiples eller Aiwer skulle begynne på..

 

Hvil gjerne bli med, men kommer ikke innpå serveren. :(

Vi venter med å gi bort din da, siden vi ihvertfall har hørt livstegn fra deg ;).

Men du kommer ikke inn nå heller?

Lenke til kommentar

Jagdtiger tok nettopp byen sin, så på en eller annen morsom måte så er det nettopp min del av regionen som mangler alle... Hjelp!

 

Trenger strøm! Nå!

 

Og, BIG1, jeg prøvde å finne deg, men fant deg ikke.

 

edit: dette går ikke, tok over Honeysuckle Marsh intill Aiwer kan komme inn. Må ha strøm og søppelhåndtering. Til gjengjeld tilbyr jeg helsetjenester, politi, brannvesen og gjennvinning.

Endret av Unlimited LTD
Lenke til kommentar

Jagdtiger tok nettopp byen sin, så på en eller annen morsom måte så er det nettopp min del av regionen som mangler alle... Hjelp!

 

Trenger strøm! Nå!

 

Og, BIG1, jeg prøvde å finne deg, men fant deg ikke.

 

La du til RoboCopMike?

Anway, jeg la deg til

Lenke til kommentar

Nå har jagdtiger begynt, hadde bare ikke fått inviten.

Men jeg foreslår at vi kanskje gir plassen til en av de vi ikke har funnet til Big1 - RoboCopMike

Da er det egentlig to spesialiseringer du kan velge mellom,

Olje, eller gambling. ettersom dette er områdene niffstiples eller Aiwer skulle begynne på..

 

 

Vi venter med å gi bort din da, siden vi ihvertfall har hørt livstegn fra deg ;).

Men du kommer ikke inn nå heller?

 

Takk, men nei, jeg kommer ikke inn. Europe West 3 er full, står det her. Får bare prøve utover dagen, så visst det ikke går, så får dere bare gi bort plassen min. :)

Lenke til kommentar

West 3 er tydeligvis en belastet server.... den er full :/

 

Hmm, kjipt det virker som dere sliter med å kommme inn da. Har ikke hatt noe innloggingsproblemer der i det siste, men er kanskje siden jeg lagde en by der ganske kjapt.. Fortsett å prøv og si fra hvis dere kommer inn..

 

Nei, det er flere.

 

 

Btw, kan jeg få godkjent arcology over byen min? Roggtown. Hvis du er enig i at det er fornuftig da, takk!

 

Har du begynt å bygge? Har også lyst til å begynne å bygge arcology. Lager en del metall og alloy og har nok penger, trenger bare tv-apperater :p.

Lenke til kommentar

Ja, jeg mangler alle mine partnere;

Cottonwood Forest - niffstiples - Nord-Skandinav

Willow Woods - grapzz - Grapz

Honeysuckle Marsh - Aiwer90 - Aiwer90

 

Grapz har jeg funnet og sendt invite til, niffstiples finner jeg ikke, og Aiwer90 finner jeg heller ikke.

Foresten, noen har bygd i byen din allerede Aiwer..

 

Foresten er det utrolig mye luftforurensning i regionen. Har ingen industribygninger, og ingen industri der vinden kommer fra heller.. Er luftforurensning global?

 

Fikk ikke startet på fredagskveld grunnet invite trøbbel, og har vært utenbys i går og i dag. Kommer på i kveld, og får satt i gang da :)

Lenke til kommentar

Føler liksom at jeg har gjort det jeg kan på den begrensede plassen jeg har tilgjengelig. vet liksom ikke helt hva mer som kan gjøres. Var en utrolig vanskelig plass å starte min SimCity karriere. Men får bare forsøke å utvikle meg, men om noen har tips til hvordan jeg kan forbedre meg, så kom gjerne med det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...