Gå til innhold

Diskusjon rundt Age Of Empires 2 HD


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestiller det på Steam i løpet av dagen i dag. :)

 

Nå trenger jeg bare Rise of Nations og Age of Mythology, så blir jeg super fornøyd, Rise of Nations Gold er blant annet registrert i Steam sin database: http://steamdb.info/sub/1665/

 

i tillegg en liste over lekkede achievements: http://pastebin.com/9aT9Fsaq

 

Jeg tar virkelig Microsoft med åpne armer om de har sett lyset og lanserer spillene sine på Steam. Halo 1,2 og 3 er allerede lekket ut i Steam registeret, også en del andre Xbox eksklusive arkade spill. Håper på ODST, Reach og Gears spillene også. Gears 1 er jo tross alt digitalt på GFWL.

 

Kan forøvrig også si at Castlevania: lords of Shadows (begge spillene) ligger i Steam registeret og at det er enda håp for en PC versjon av Bayonetta, MGR: Revengeance, Vanquish og Dragon's Dogma. :)

Lenke til kommentar

Var/er det ikke også noe kødd med musikken hvis man prøver å fyre opp AoE i Win 7? Mulig det bare gjelder "cracked" versjoner, men mener å huske at sist jeg skulle spille måtte jeg laste ned soundtracket og spille av i winamp i bakgrunnen :p

 

Skal definitvt kjøpes for å kjøre igjennom campaign en gang og et par skirmish battles :). Er expansion også inkludert?

Lenke til kommentar

PRoblemet med grafikken i win7 løses ved å ikke ha explorer.exe kjørende mens du laster spillet. Regner med de har fiksa det :p

 

Expansions er inkludert, ja :) Samt full støtte for Steamworks med alt det innebærer (enkel matchmaking, synkronisering av savegames, achievements, leaderboards, etc)

Endret av TMB
Lenke til kommentar

Ble forhåndsbestilt så fort jeg så det. Gleder meg som en unge til å spille igjen uten alt det styret og maset som er med den vanlige versjonen i Win 7. Hovedsakelig alt krøllet med grafikken.

 

Forøvrig er mine favorittnasjoner Celts, Vikings, Teutonics og Chinese / Britons. Fortsatt usikker på om jeg liker Longbowmen eller Chu Ko Nu best.

Lenke til kommentar

Forøvrig er mine favorittnasjoner Celts, Vikings, Teutonics og Chinese / Britons. Fortsatt usikker på om jeg liker Longbowmen eller Chu Ko Nu best.

Jeg vil si longbowmen generelt sett er bedre :p Den rangen er så helt syk!

Men så gjøre Chu Ko Nu mer skade da.

 

Edit: Alle her spiller vel på raskeste spillhastighet? Takler ikke noe annet :p

Endret av amir90 waits for alice
Lenke til kommentar

Jeg vil si longbowmen generelt sett er bedre :p Den rangen er så helt syk!

Men så gjøre Chu Ko Nu mer skade da.

 

Edit: Alle her spiller vel på raskeste spillhastighet? Takler ikke noe annet :p

 

Ja, noe annet er altfor tregt for min smak. De jeg spilte mest var spanjolene og det landet med Teutonic Knights ^^

 

Blir nok det samme når spillet kommer om ikke så lenge!

Lenke til kommentar

Jeg spilte det på Win7 for noen uker siden, eneste problemet jeg hadde var grafikken (de rare fargene). :p

 

Går ann å fikse det med fargene!

 

Kjør en CTRL-Alt-Delete og avslutt explorer.exe som prosess mens du spiller. Da fungerer fargene som de skal.

 

Etter du er ferdig å spille så kjører du bare New Task (i oppgavebehandling) - og skriver: explorer.exe, evt. restarter maskinen.

Lenke til kommentar

Går ann å fikse det med fargene!

 

Kjør en CTRL-Alt-Delete og avslutt explorer.exe som prosess mens du spiller. Da fungerer fargene som de skal.

 

Etter du er ferdig å spille så kjører du bare New Task (i oppgavebehandling) - og skriver: explorer.exe, evt. restarter maskinen.

 

Eller du kan lage en BAT-fil du legger i spillmappa og kjører når du skal spille

 

taskkill /F /IM Explorer.exe
age2_x1.exe
Start explorer.exe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...