Gå til innhold

Diskusjon rundt Age Of Empires 2 HD


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Artig at du er norsk Viper! Jeg lasta ned og spilte AOE2 masse i november/desember på steam. Begynte å kikke på youtube og en del bra matcher der, kjenner deg igjen derfra.

 

Sykt at det er så høye prizepools i det gamle spillet enda!

 

Enig med sovehest at det er altfor mye delay å spille "bra" online. Jeg husker første gang jeg spilte på steam å tenkte "OMG dette suger jo hardt", men du vender deg til det, og faktisk er spillet (gameplayet) så bra at det fortsatt er gøy å spille selv med 2 sekunders delay.

Delayen er nok mye værre på HD versjonen enn den er på vanilla versjonen med den community lagde patchen Userpatch. HD var dessverre en stor skuffelse for de fleste, når den tidligere versjonen og det communitien lager føles mye bedre :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 år senere...

Noen online noobs som har lyst til å trene i ny og ne når det skulle passe? Har ikke fått spilt så mye online, så kunne vært artig og teste litt sammen med en som ikke er så veldig god heller.

Gjerne det...  Light_david7 heter jeg på Steam.   Hvis du finner ut at du vil spille litt Age så bare add meg, så kanskje det passer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...