Gå til innhold

[SimCity] - <Las Diskus> - Diskusjon.no's SimCity region #2! - |REGIONEN ER FULL|


  

29 stemmer

  1. 1. Navn på region?

    • Diskuville
      1
    • Diskustan
      6
    • Diskurika
      0
    • Diskurque
      1
    • Diskustad
      0
    • Las Diskus
      9
    • Diskus
      2
    • Lappland
      1
    • Svettistan
      3
    • Tjommistan
      0
    • Langtvekkistan
      2
    • Wasteland
      1
    • Diskusia
      1
    • Keskustelu
      0
    • Arutelu
      2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beklager folkens. G2P har litt problemer, så jeg har enda ikke fått SimCity enda ..

Jeg fikk denne mailen tidligere idag:

"We are terribly sorry to inform you that due to official publisher issues with the "SimCity EA Origin Key" product activation and its versions not all languages are still currently available for it in the fully functional multilingual version as earlier described in a product at this point.

Since we do not want to mislead you and send you a version without all mentioned languages included while EA Origin is sorting that problem out, we would like to offer you 3 possibilities until the problem is figured out and solved on their part:

- waiting for EA Origin solution

- getting reward points for the same value (+ addition 500 reward points for the inconvenience)

- getting the full refund

We look forward to hearing from you."

 

Siste gang jeg forhåndsbestiller noe fra G2P for å si det sånn..

Lenke til kommentar

Har fått noen timer på Cotton Bend som jeg skal være på..

Skal si at det området er vanskelig å sette opp og at jeg mista mye plass på grunn av elva som går tvers over brettet.

 

Og gjorde selvfølgelig en stor bommert ved å sette industri området over 80% av vannet og endte opp med å tørste i hjel. :p

Lenke til kommentar

@Abell Ja, ikke noe problem det. :)

 

@Bosch Var det Gambling du sa du skulle satse på?

 

Jeg leste litt i region #1, og de har planer om å restarte opp til flere ganger, noe jeg tror vi også blir nødt til for å finne de perfekte kombinasjonene. Så ikke fortvil om starten blir litt rotete.

Endret av Bysno
Lenke til kommentar

@Abell Ja, ikke noe problem det. :)

 

@Bosch Var det Gambling du sa du skulle satse på?

 

Jeg leste litt i region #1, og de har planer om å restarte opp til flere ganger, noe jeg tror vi også blir nødt til for å finne de perfekte kombinasjonene. Så ikke fortvil om starten blir litt rotete.

 

Når du sier restarte vil det da si at hele regionen blir slettet og alle starter fra bunn av igjen? Litt lite motiverende visst det er slik iallefall selv om det blir nok litt mere jobb for å få byen til å fungere skikkelig for noen.

Lenke til kommentar

Når du sier restarte vil det da si at hele regionen blir slettet og alle starter fra bunn av igjen? Litt lite motiverende visst det er slik iallefall selv om det blir nok litt mere jobb for å få byen til å fungere skikkelig for noen.

 

Ja, det var det jeg mente. Men jeg sier ikke at det er garantert.

Uansett, hvis det går dårlig for et par byer så kan jo de byene starte fra bunn av og ikke hele regionen. Men hvis hele regionen blir påvirka av for dårlig plassering, så må vi nok restarte. Det er enormt mye som må tas hensyn til når man setter de ulike spesialiseringene sammen.

Vi kan eventuelt også bare lage en ny region istedenfor å slette/restarte den gamle hvis det er ønskelig.

Lenke til kommentar

Hvordan får jeg enkelte personer som flytter inn til å søke jobb? For opp forespørsel at det trengs arbeidere hele tiden..Ikke en sjel som tar inch. Frustrerende...

Og annen ting, hva er den letteste måten å få oppgradert husa? Mange som bor i standard shacks som jeg lagde i starten av fortsatt. Alt ser jo perfekt rundt der og. Må jeg bygge flere skoler elns? Har bare en som jeg bare lager klasserom til. Parker vet jeg hvertfall at jeg har nok av rundt i byen..

 

Men som sagt sinnsykt frustrerende at noen av de simmene ikke gidder å søke på jobb.. står fortsatt "søker medarbeidere" på butikker og fabrikker. Har enda lagd mange nye boligfelt rundt omkring.

Endret av -bLaZiNg^DuCk-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...