Gå til innhold

[SimCity] - <Las Diskus> - Diskusjon.no's SimCity region #2! - |REGIONEN ER FULL|


  

29 stemmer

  1. 1. Navn på region?

    • Diskuville
      1
    • Diskustan
      6
    • Diskurika
      0
    • Diskurque
      1
    • Diskustad
      0
    • Las Diskus
      9
    • Diskus
      2
    • Lappland
      1
    • Svettistan
      3
    • Tjommistan
      0
    • Langtvekkistan
      2
    • Wasteland
      1
    • Diskusia
      1
    • Keskustelu
      0
    • Arutelu
      2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor stor grad av spesialisering går man for her? Ser ingen som har tungt befolket region med feks utdanning eller noe annet som spesialitet her. Så de med industri bør ha store bolig områder/kommersielle områder selv?

 

Sammenligner her med fordelingen i et annet community hvor residental/commercial har stor vekt:

http://simcityhall.n...topic.php?id=13

 

Bysno kan du korrigere OriginID'en du la til på meg på side1. OriginID: Xazz07

Endret av Xazz
Lenke til kommentar

Hvor stor grad av spesialisering går man for her? Ser ingen som har tungt befolket region med feks utdanning eller noe annet som spesialitet her. Så de med industri bør ha store bolig områder/kommersielle områder selv?

 

Man får spesielle bygninger i den spesialiseringen man velger, så dette blir jo selvfølgelig nødvendig å bygge. På hvert map er det plass til 16 spillere, kan bli fordelt opp i 4x4. Vi vil sørge for at disse gruppene på 4 blir satt sammen av personer med spesialiseringer som går hånd i hånd. Kan vel diskuteres imellom disse gruppene hvordan man vil fordele zones og slikt? Det er jo klart at en som satser industri ikke burde gå inn for så mye residentals o.l.

Endret av Brogen
Lenke til kommentar

Kan hende jeg har lyst å ha en annen spesialitet. Skal bare teste spillet litt først. Holder på å laste det ned nå.

 

Den er grei. Satt et spørsmålstegn midlertidig.

Hvor stor grad av spesialisering går man for her? Ser ingen som har tungt befolket region med feks utdanning eller noe annet som spesialitet her. Så de med industri bør ha store bolig områder/kommersielle områder selv?

 

Sammenligner her med fordelingen i et annet community hvor residental/commercial har stor vekt:

http://simcityhall.n...topic.php?id=13

 

Bysno kan du korrigere OriginID'en du la til på meg på side1. OriginID: Xazz07

 

Ja, beklager, var litt opptatt igår da jeg la deg til. Redigert nå. :)

Endret av Bysno
Lenke til kommentar

Man får spesielle bygninger i den spesialiseringen man velger, så dette blir jo selvfølgelig nødvendig å bygge. På hvert map er det plass til 16 spillere, kan bli fordelt opp i 4x4. Vi vil sørge for at disse gruppene på 4 blir satt sammen av personer med spesialiseringer som går hånd i hånd. Kan vel diskuteres imellom disse gruppene hvordan man vil fordele zones og slikt? Det er jo klart at ikke en som satser industri burde gå inn for så mye residentals o.l.

Dette er meget interessant.
Lenke til kommentar

Vi hadde en avstemning over hvilken region vi skulle velge, men den har tydeligvis forsvunnet? :l

Men uansett så var det flest stemmer på Discovery Delta, så med mindre noen er sterkt imot, så blir det den.

 

Angående navnet på regionen synes jeg at vi skal finne på noe eget. :) Bare kom med forslag!

 

Jeg og Brogen vil sette opp en modell over hvordan regionen kommer til å se ut enten idag eller imorgen.

De som ikke har bestemt seg for spesialisering enda burde gjøre det ASAP.

Endret av Bysno
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...