Gå til innhold

Tone Damli offer for misunnelse?


Anbefalte innlegg

Ikke engang påstandenes natur eller hva de omhandlet?

 

Jeg kan forstå at originalinnlegget må slettes, men at alle andre i det vide land skulle ha forbud mot å snakke om det synes jeg fremstår som merkelig.

For å være ærlig er jeg som person for at dette blogginnlegget skal kunne postes. Det er etter min mening umulig å diskutere det prinsippielle rundt dette uten å kunne se det i sammenheng med selve teksten.

 

Som moderator har jeg skjult posten og tatt opp saken innad i teamet. Jeg er lite lysten på Høiness-tilstander, forføyninger mot diskusjon.no og eventuelle erstattningskrav verken mot meg selv fordi jeg ikke skjulte det eller mot ansvarlig redaktør. Derfor skjulte jeg posten med screenshotet for å være føre var mens jeg venter på at saken skal behandles internt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil ikke si at Tone er en it-girl. Hun har gitt ut ut 5 album hvis jeg ikke tar feil? Hun er kjent pga. artist-"karrieren" sin, gjennom en grei stemme og pent utseende.

 

Det er en glidende overgang. Å gi ut album og spille i filmer er typisk for it-girls; Paris Hilton og Lindsay Lohan har gjort det samme. Det er alltid noen som vil gi dem en kontrakt uansett talent, da de allerede er en etablert merkevare, og med dagens teknologi er det heller ikke nødvendig at de er gode sangere. På samme måte som å være programleder eller pryde manneblader så er film og musikk en naturlig del av it-girl-karrieren.

 

Jeg er enig i at Tone er mye mer av en artist enn mange andre it-girls, men her er det uklare skiller. Man kan gå fra å være it-girl til å bli artist like lett som man går fra å være artist til å bli it-girl. Det er mange eksempler på kvinner som en gang i tiden slo seg opp som skuespillere eller musikere for så å leve på kjendisrollen. Foruten et eksepsjonelt godt utseende har Tone aldri utmerket seg som artist, og med et mindre vakkert utseende tror jeg ikke vi ville sittet her og skrevet om henne nå.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg minnes at jeg hørte en lettere svett og hysterisk nettreporter som uttalte seg om Aksel og Tone, noen dager før denne saken ble kjent, og han var overlykkelig over dette unike paret, som var den reneste gaven til det norske folket, og at de var "minst" like spektakulære som Brangelina - altså, norges egen heilnorske "Brangelina" ... hurra, eller knis ... :p

 

Så, da kan vi kanskje begynne å kalle Tone for Jennifer ... Og den neste nedleggelsen for Aksel sin del, kan kanskje bli vår kjære Liv Ullman ... ja, også kanskje de adopterer ett par tusen barn, minst (vi er jo tross alt norske, jo ...)

 

Nå kommer jeg sikkert ikke til å få sove i natt - så spent som jeg har blitt av alle disse mulighetene for videre drama i mitt liv

 

:fun:

Lenke til kommentar

For å være ærlig er jeg som person for at dette blogginnlegget skal kunne postes. Det er etter min mening umulig å diskutere det prinsippielle rundt dette uten å kunne se det i sammenheng med selve teksten.

 

Som moderator har jeg skjult posten og tatt opp saken innad i teamet. Jeg er lite lysten på Høiness-tilstander, forføyninger mot diskusjon.no og eventuelle erstattningskrav verken mot meg selv fordi jeg ikke skjulte det eller mot ansvarlig redaktør. Derfor skjulte jeg posten med screenshotet for å være føre var mens jeg venter på at saken skal behandles internt.

 

Sensur er noe drit :cry::p

Lenke til kommentar

http://www.vargas12.com/2013/03/burmeister-ma-betale-14150-kr-i-saksomkostninger-og-rettsgebyr/

 

Hvis man setter seg i Tones sine sko, så ønsker de færreste å bli sjikanerte av andre. Nå har domstolen av sagt sin dom. Mobberen skal slette blogg-innleggene, og i tillegg betale en bot og saksomkostninger. Dermed er det egentlig case closed, det er det selvsagt ikke. Noen vil nok kaste seg ut på enda dypere vann enn Burmeister eller hva det var han het- om ikke lenge. Just wate and see!

 

Jeg sitter med fasiten ja. Helt riktig!

 

Jeg gadd foresten ikke lese bloggen din, den traff meg ikke.

Gidder ikke kaste bort tiden min på å lese bloggen til han som "trakaserer" Tone heller.

 

Hvordan vet du om bloggen ikke traff deg om du ikke leste den?

Lenke til kommentar

Litt interessant at i fjor ble en blogg, av høyesterett, ansett som en ikke-offentlig kanal, i forbindelse med han som ytret meninger rundt politi-drap eller hva det nå var.. så hvorfor påstår Elden og Oslo byfogd nå at dette er en grei sak...?

 

http://www.tv2.no/ny...en-3914754.html

 

er vel åpenbart at noe har trigget kjerringa, så tror nok bloggeren var inne på riktig spor med sine rykter... men lei av å høre om hu (pr)kåte kjerringa...

 

for de som ikke er leie google "Husker dere da jeg var på Afterparty til Kollen"...

Endret av Tomle
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var vel bare Tone som hadde vært løs i følge bloggen. Axel sine eventyr var før forholdet.

Jeg fikk aldri sett denne bloggen, kun 3. part, så du har sikkert helt rett ;) Jeg forstod det som at de hadde det mer åpent, men at mannen ville ha det mer ekslusivt/seriøst.

 

Sånn forvørig: Jeg hadde gitt så langt faen i dette hadde det ikke vært for anmeldelsen og nå potensiell rettsak over dette. Dog synd, det var en gang ei søt jente det der.

Endret av Vizla
Lenke til kommentar

 

Jeg fikk aldri sett denne bloggen, kun 3. part, så du har sikkert helt rett ;) Jeg forstod det som at de hadde det mer åpent, men at mannen ville ha det mer ekslusivt/seriøst.

 

Sånn forvørig: Jeg hadde gitt så langt faen i dette hadde det ikke vært for anmeldelsen og nå potensiell rettsak over dette. Dog synd, det var en gang ei søt jente det der.

 

Om jeg ikke husker feil så var det meningen det skulle bli ekslusivt etter forlovelsen.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er rart at den slags informasjon skal kunne "undertrykkes" av norsk rett. Dette er tross alt ikke privatpersoner.

Aha! Der kan vi visst stryke både personvern og rettssikkerhet fra Piratpartiets program ...

(Men de har vel reist til Nord-Korea nå. Eller var det Nord-Dakota? Goldt og øde er det begge steder, og begge har atomvåpen.)

 

Jeg forstår meg ikke på slike bloggere à la Burmeister. Blir de 'stimulert' av selve skrivingen, eller av å se sine egne ejakulasjoner ute på nettet, eller av å vite at andre kan se dem? Eller er det noe helt annet? (Det samme gjelder for så vidt Se & Hør-skrivefanter.)

Lenke til kommentar

Aha! Der kan vi visst stryke både personvern og rettssikkerhet fra Piratpartiets program ...

(Men de har vel reist til Nord-Korea nå. Eller var det Nord-Dakota? Goldt og øde er det begge steder, og begge har atomvåpen.)

 

Folk som horer seg ut i mediene, lever på image, tjener penger på å fronte ting og gjør blest av forholdet sitt kan ikke forvente å holde horeriet og utroskapen sin ute av mediene. Det er ikke engang en sak som berører personvern som sådann.

 

Dette med Nord-Korea var bare et 'gag'.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...