Gå til innhold

Tips: Billig Photoshop for medlemmer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For dem som kan litt om data , så er linux ikke værst, faktiskt bedre en Windows som "eier" hele maskinen din og vil att du skal laste ner ett ton unødvendige oppdateringer, programvare, etc ... har du aksjer i Adobe du eller? tar jo helt av fordi noen får noe gratis, men jeg skjønner att du /dere blir sinna, jeg hadde også vært rimelig sint hvis jeg hadde lagt ut 10000 for noe også kommer det noen som sier dem har det samme men har fått det helt gratis, og bidrar med og hjelper folk som ikke har råd til å få gledje av det ...

adobe er SÅ stort att nej , ingen skal ha dårlig samvittighet for å ha det uten en BS betaling till Multicapitalistic inc ..

Du misforstår, sikkert med vilje også. Fra å prøve å rettferdiggjøre ditt tyver, for det er det det er, så går du nå på person. Vi skal altså føle oss som "små personer" og at den eneste grunnen til å motsi dere er at vi har betalt.. det er så iditotisk at jeg rett og slett ikke finner ord.

 

Jeg kan gi deg en sammenligning. En kameraet av meg, vi var å gikk i Oslo sentrum. Plutselig begynte han å skjelle ut noen som satt i et smug. "Hva faen slags folk er dere?". De satt der og gikk gjennom en veske.. Det var ikke hans veske, og garantert ikke deres heller.. Skjønner du? Du sitter på forumet og oppfordrer folk til å stjele. Vi sier imot. Det har ingenting med at vi har betalt for ting og har problemer med at andre ikke betaler, det har med moral og gjøre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har en LR3, som jeg kjøpte til "kurspris" gjennom fotoklubben, den oppgraderte jeg uten problemer til LR4 ihverfall.. Er det annerledes for PS ?

 

Det vet jeg ikke.Men grunnen det ikke går i PS er att alt er på lisens fra NSFF og samme aktiveringskoder...så hvordan en får oppgradert LR,skjønner jeg ikke.for det går ikke med cs5 extended i hvertfall..har kurset,men måtte gi full pris for cs6. Ikke lenge etter jeg hadde tatt kurset så var det en da som greide å registrer progrmmet på sin adobe id,noe som gikk utover alle oss andre som fikk beskjed fra NSFF OM IKKE Å REGISTRERE DET MED ADOBE ID,da alle har samme aktiveringskode.Programmet slutte å virke til NSFF fant ut hvem vedkommende var.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvor mange her inne som er klar over dette, men man får en skikkelig god pris på Photoshop CS6 hvis man er medlem av en fotoklubb som igjen er medlem av NSFF.

 

I skrivende stund får man nyeste versjon av Photoshop for 2.900,- som medlem. Det er langt under halv pris og ett årlig medlemsskap i en fotoklubb koster ca. 3-400,-. Da blir man også automatisk medlem i NSFF. Forutsetter at fotoklubben har avyale med dem, og jeg tror de fleste fotoklubber har det.

 

Det forutsetter også sef. at medlemskapet hos fotoklubb er innbetalt.

 

Det skal dog sies at man ikke får mulighet til å oppgradere fra CS6 til feks. CS7 for en oppgraderingspris. Vanlige oppdateringer får man selvsagt som programforbedringer etc.

 

I skrivende stund koster CS6 6.787,- på Adobes sider og det vil si at man sparer over halve prisen ved å melde seg inn i en fotoklubb.

 

Og går du på nett,får du CS enda billiger enn 6.787,-.For programmet kan jo likevel registres hos adobe om en ønsker det;)..og hadde du vært/bodd i USA ville det kostet deg mindre fra adobe.

Lenke til kommentar

Jeg kom tidligere i tråden med en oppdatering av mitt første innlegg som sier at det var CS5 Extended som man fikk for 2.900,-

 

Joda, men får det sikkert billig på andre måter også, men 2.900,- for Extended versjonen er ikke noe dårlig kjøp etter mitt syn, selv om man må melde seg inn i en fotoklubb for usle 3-400,-

 

Hvis dere finner det billigere enn dette andre steder så er jo det vel og bra det. Dette var kun ment som et lite bidrag til dere som vil ha Photoshop til en langt rimelige penge enn rundt 10.000,- :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...