Gå til innhold

Sniktitt: NEC Medias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja.. tjo..

Ser på meg selv som en geek. Stor en sådan når det kommer til mobiltelefoner. Men føler ikke behovet for å "kaste penger på skjermen" som man sier i disse dager.

Absolutt morro å se at det er mulig, men har mine tvil på at den der kommer til å selge noe særlig i det heletatt.

Skrevet

Ser for meg angrybirds multiplayer på denne telefonen. ene skjermen styrer grisene og andre de fordømte fuglene :p

On topic: Jeg kunne gjerne tenke meg å eie en slik telefon rett og slett for e-penisens skyld.

Jeg husker den tiden da jeg satt og var sjalu på japanske brukere da jeg fikk nyss om hvilke teknologier de satt på mens vi i vesten fremdeles skrøt av å kunne håndtere en nokia med monokrome bildemeldinger og mellom 4 og 10 egenkomponerte/nedlastede ringetoner..

Skrevet

"Men vi fant olje på 70-tallet, og har ikke svidd av alle inntektene på krigføring og motorveier. Nordmenn har kjøpekraft,"

meget bra skrevet!

Skrevet

Glimrende at flipptelefoner er på vei tilbake. Det beskytter skjermen(e) og gir stor skjerm kombinert med liten plass i lomma.

Ikke når begge skjermene er på utsiden i lukket tilstand...

• Liker 1
Skrevet

Nei nei og atter nei to skjermer er ikke like bra som en stor,kjøper nok ikke denne! (Yotaphone er ok for da har skjermene forskjellige funksjoner!)

• 4 uker senere...
Skrevet

Glimrende at flipptelefoner er på vei tilbake. Det beskytter skjermen(e) og gir stor skjerm kombinert med liten plass i lomma.

problemet er at begge skjermene er utover, slik at når du mister den så lander den garantert på skjermen :p

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...