Gå til innhold

Test: Her er Norges billigste nettbutikk


Anbefalte innlegg

Hva er i veien med Tollpost? Disse er langt billigere enn Posten, men har ca 1 dag ekstra i leveringstid. Det tåler man :)

 

Det jeg sier er at det blir ikke bare 1 dag ekstra... 2 dager om man har flaks, eller en uke EKSTRA på 2 vanlige dager som Posten har...

Sendingstiden er såpass lang at til og med pakker fra Uniten Bløff ankommer raskere, med tollgutta på toppen av det hele.

Ergo får de navnet Tullpost, spesielt når FedEx får pakker fra Kina til midt uti huta heita her til lands på en uke, mens Tullpost trenger en UKE bare for å flytte pakker internt i Oslo...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres ut som du går litt hardt ut mot Tollpost nå, det er ganske ufortjent kritikk du kommer med der. Hvis det skjer gjentakende ganger med deg, må det være en periodisk svikt ett sted. Har du kontaktet Tollpost selv for å opplyse dem om problemet? De kan jo ikke løse et problem før de vet at de har et problem, vet du.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Pixmania ligger da i det øvre sjiktet hvis man ser på karakteren på prisguiden?

 

Nå spørs det litt hvor mange av de karakterene som er relle og skrevet av faktiske kjøpere. Det skulle ikke forundre meg om Pixmania har leid inn noen folk til å "pynte" litt på omtalen sin. Så for eksempel noen som skrev at "nettsidene er enkle å navigere i" - jeg vil si at det er et mirakel at folk klarer å handle noe fra dem ved å navigere nettsidene. Det er jo umulig å finne noe ved å bla gjennom kategorier osv. - man må søke etter spesifikke produkter med tekst, og selv da kan det være vanskelig å skille mellom de forskjellige alternativene som kommer opp i søkeresultatene. "Norsken" på nettsidene deres er også helt på trynet og bærer preg av Google Translate, og det jeg ser av kommentarer de har skrevet her og på prisjakt har samme problemet. Bare det at Pixmania har flest brukerkommentarer lagt inn av alle butikker burde være en pekepinn på at det er noe som ikke stemmer.

 

Jeg unngår å bruke dem i den grad det er mulig, med mindre det er et produkt med liten risiko for problemer og prisen er mye lavere enn alle andre.

Lenke til kommentar

Jeg tror egentlig ingen kan uttale seg om en butikk før de har vært i kontakt med kundeservice og/eller klagehåndtering i form av returer o.l. Det er da du plutselig ikke føler deg så verdsatt lengre, og det er lett å luke ut de som er useriøse.

 

Selvfølgelig kan jeg uttale meg om det. Bare viktig at jeg spesifiserer hva slags erfaring jeg har hatt med dem, noe jeg gjorde. De tingene jeg har kjøpt hos Pixmania har aldri kostet mye, og jeg har aldri hatt problemer med at de ikke leverer etc. NetOnNet har jeg derimot faktisk kjøpt et par dyre ting fra, men her også har jeg aldri hatt noen problem med at de ikke leverer eller at noe produkt ikke har vært skadet på veien til meg.

Endret av MMDE
Lenke til kommentar

Høres ut som du går litt hardt ut mot Tollpost nå, det er ganske ufortjent kritikk du kommer med der. Hvis det skjer gjentakende ganger med deg, må det være en periodisk svikt ett sted. Har du kontaktet Tollpost selv for å opplyse dem om problemet? De kan jo ikke løse et problem før de vet at de har et problem, vet du.

 

Joda, Komplett hevder også at de har registrert ett avvik, men intet har skjedd.

Begynner derfor å vurdere å flytte fremtidige ordrer til andre nettbutikker, synd for Komplett sin del da den planlagte ordren var ikke noen småsummer og for hardware som ikke er såpass prispresset (Server utstyr)

Så Tullpost har gjort seg veldig fortjent til sitt nye navn.

Endret av 007CD
Lenke til kommentar

Min prosessor gikk i stykker på lørdag. Den er kjøpt fra Komplett.no så jeg har registrert rma på den og kjenner meg litt irritert når jeg først ringte inn til kundeservice og fikk beskjed om at jeg måtte gå på internert siden deres for å registrere retur. Nå sitter jeg her på andre dagen uten svar på retur søknaden min. Mens derimot PS.no ringte jeg inn til, fikk epost mens jeg pratet med de på tlf, og sa at jeg kunde sende den inn eller komme å levere den når jeg ville. Komplett er trege. Men de er fortsatt gode.

Lenke til kommentar

Gudbrandsdalen ligger midt i Norge.

Snakk om å være vel bevart i geografi.

Midt i Norge ligger nærmere Mosjøen i Nordland fylke, minst 600 km lenger nord.

Men slik går det når eneste geografikunnskap er kartet som vises på værmeldingen.

Norges geografiske midtpunkt ligger i henhold til beretninger gjort av Statens kartverk i Steinkjer kommune i Nord-Trøndelag.

Lenke til kommentar

Det var jo ikke snakk om at Gudbrandsdalen lå midt i Norge, det stod jo rimelig klart, svart på hvitt at de valgte ett sted nord i Gudbrandsdalen fordi det lå sånn ca midt i mellom de største byene i Norge.

Men sånn er det vel når man bruker Internet for å lære seg å lese.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Blir irritert hver gang jeg ser dere har med Pixmania. Greit nokk at de er billig, men hele den siden er en stor vits! Scam!De fortjener rett og slett ikke å være med!

 

De er umulig å få tak i ved defekte varer, pixmania burde vært svartelistet for lenge siden!!

 

 

 

Netonnet er en kjempebutikk, selv om komplett er overlegen med pick up point osv, men ikke alltid på pris. Komplett er overlegen på retur og garanti tho.

 

Men for all del, svartelist pixmania!! det er kun scam, og support/kundeservice eksisterer ikke med den kunden. Aldri tenk på å handle der en gang!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...