Gå til innhold

"Dunbart"


Anbefalte innlegg

Er det noen som har en ringeste anelse om hvordan man kan øke hastigheten av veksten på hårtussene i ansiktspartiet. Har henholdsvis noe man titulerer som "Dunbart". Har hørt rykter om at øl kan bistå? Erværvet meg nok etterretning til å ha rede på at hårvekst er svært genetisk anlagt. Min far har da ikke det man vil kalle tett vekst. Men heller noen stubber som er spisse som koralrev og skarpe som piggtråd.

Kan dette være et hinder for at framtiden min med "Geiteregg" ikke ser realistisk ut?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser at du er 16. Jeg har aldri møtt, sett eller hørt om noen på 16 som er i stand til å gro en i det hele tatt brukbar bart. Ta tiden til hjelp, prøv igjen om fem-ti år. Jeg vet ikke om noe annet enn tid som øker skjeggveksten.

 

Hah. Hadde helskjegg når jeg var 15.

 

Men ja, om du ikke er en huleboer som meg så er det nok bare å vente.

Lenke til kommentar

Hvis dere har, vil jeg gjerne se bilder av 15-16-åringer med helskjegg. Har aldri sett noen med mer enn dun i hele fjeset, skjønt huleboere hadde sikkert også det. :p

Da jeg gikk på ungdomsskolen hadde vi en 13 år gammel sikh som hadde helskjegg og bart. Har ikke bilder av han da.

Lenke til kommentar

Å tulle med hormonbalansen i kroppen ved å dytte i seg testosteron i en alder av 16 år for å få tettere skjeggvekst tror jeg ikke er helt heldig.

 

Man kan øke nivået ved å "slutte å tømme seg" for ofte! :p

 

Jeg er 22 og har ennå ikke fått full skjeggvekst, men merker det kommer seg hele tiden. Jeg har kompiser som fikk skjegg når de var 16, og noen som nesten ikke har fått noe ennå.. Bare å vente og se :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...