Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spørsmål til gutta angående utseendet på jenter


Gjest medlem-278404

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-278404

Hvilket utseendet foretrekker dere gutter på jenter? Synes dere det er finest med "typisk" norske jenter - gjerne blondt hår og blå øyne? Eller de litt mer uvanlige - gjerne brunt hår, gyldenbrun hudfarge og brune øyne? Skjønner at dette er veldig individuelt.. Men hva foretrekker DU?

Endret av medlem-278404
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv foretrekker jeg litt sjenerte, naturlig pene (altså nærmest sminkeløse) jenter rundt 5-10cm lavere enn meg, med naturlig brunt eller rødbrunt hår.

 

Men preferanser har ærlig talt lite å si. Nå for tiden holder jeg f.eks. på med ei som er naturlig blond og blåøyd, en kombinasjon jeg alltid har sagt jeg ikke tiltrekkes.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Hva jeg foretrekker kommer ikke til å hjelpe deg noe som helst, dessverre. Alle er forskjellige. Men ellers liker jeg små, søte jenter på rundt 160, hårfarge irrelevant

 

Jeg liker dem litt yngre, men likevel godt over "minstemålet" - eller tenkte du kanskje på selve tyngden ...

 

Forøvrig liker jeg alle blondiner, av alle valører

 

:)

Lenke til kommentar

Her har eg ei punktliste over korleis den ideelle kvinna ser ut.

  • ca 175 cm høg
  • Puppar som er E eller større
  • Stor rumpe
  • Smal midje
  • Langt, langt, naturleg blondt hår
  • Blåe auge

Andletet skal jo også ha bestemte trekk i seg for at det skal vere pent, men eg klarar ikkje peike på spesifikke ting.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg liker små jenter, gjerne rundt 165. Jeg har lenge foretrukket brunetter, men har tatt meg selv i å legge mer og mer merke til blondiner, gjerne med litt nyanser i fargen.

 

Jeg liker jenter som kan utfordre meg, og som har noe fornuftig å komme med i en samtale. Når det kommer til kropp liker jeg dem slanke, gjerne trente. En god b-c cup og passelig rumpe. Jeg har også en ting for slanke lår.

Lenke til kommentar

Tror du spør om utseendet har betydning! Og der tror jeg at utseendet har betydning, for de fleste. Men jeg tror også at få har det som et krav/ønske, at jenta må se nordisk ut. At det er flere kriterier er en selvfølge, men personlig så ser jeg først etter utseende. Missliker jeg utseendet, ønkser jeg ikke noe videre kontakt med vedkommende jente. Med "videre", mener jeg "mer enn" mulig vennskap. Jeg plasserer jenter/damer i "bås". Mulig sexpartner, kjæreste, eller i beste fall - en venn.

 

Så for meg, har utseendet stor betydning. Men, smaken er som baken. Det er noe for de fleste. Selv om det etter min mening, er blitt for mange lubbne og feite damer. Jeg påstår at det er en av grunnene til, at menn søker damer utenlands.

 

Jeg synes mange menn her, svarer unnvikene. Er dere redde for å støte jenter/damer? Og så velger dere noe annet? I så tilfelle er det hykklerisk! Det er nok av forskning på dette spørsmålet.

Endret av geco5
Lenke til kommentar

Jeg liker små jenter, gjerne rundt 165. Jeg har lenge foretrukket brunetter, men har tatt meg selv i å legge mer og mer merke til blondiner, gjerne med litt nyanser i fargen.

 

Jeg liker jenter som kan utfordre meg, og som har noe fornuftig å komme med i en samtale. Når det kommer til kropp liker jeg dem slanke, gjerne trente. En god b-c cup og passelig rumpe. Jeg har også en ting for slanke lår.

Så fint, du skrev det for meg. Takk :)

Lenke til kommentar

Jeg synes mange menn her, svarer unnvikene.

 

Greit. Etter det eg veit nå, så føretrekkjer eg ei høgd under 170. Gjerne 10-20 cm under. B-cup, eller mindre. Alle andre hårfargar enn ljosblondt. Linjal, ikkje timeglas. Altså ikkje rompe og jur mykje større enn midje. Kan gjerne vera alt frå mager til å ha noko å kose med. Men likevel, linjal. Ikkje ball.

Lenke til kommentar

Jeg liker små, søte jenter, gjerne ikke over 160cm. Liker også "eksotisk" utseende, som asiater, afrikanere m.m. Det jeg liker minst er høye jenter, og blondt hår.

 

For meg er det å være søt det jeg finner aller mest atraktivt. Derfor faller fort høye nordiske damer vekk. Synes ofte de blir for maskuline.

Endret av Skurupu
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg liker små, søte jenter, gjerne ikke over 160cm. Liker også "eksotisk" utseende, som asiater, afrikanere m.m. Det jeg liker minst er høye jenter, og blondt hår.

 

For meg er det å være søt det jeg finner aller mest atraktivt. Derfor faller fort høye nordiske damer vekk. Synes ofte de blir for maskuline.

 

This.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...