Gå til innhold

Tilbakeblikk: The Legend of Zelda: The Wind Waker (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Holder passende nok på å runde dette spillet nok en gang, og jeg blir bare mer og mer glad i dette spillet. Tror kanskje Wind Waker overgår OoT for min egen del. Nå skal det jo sies at jeg er utrolig svak for seilingen og havet generelt i WW. Musikken overgår jo også tidvis OoT (Molgera theme <3), noe som forsterker opplevelsen av dette spillet. Utvilsomt en av de aller beste spillopplevelsene Nintendo har forært meg gjennom hele mitt liv. Skal definitivt nyte HD-utgaven på WiiU.

Lenke til kommentar

Er ikke Wind Waker egentlig for Game Cube? Den konsollen jeg har det på ihvertfall. Husker Twilight Princess kom ut til både Wii og Game Cube. Trudde det var det første Zelda-spillet som kom ut til Wii.

 

How ever. Spillet var underholdende nok, men jeg likte mye bedre den grafiske stilen i Ocarina of Time og Majoras Mask.

Lenke til kommentar

Det er noen album og spill som har en slags helhet i seg, som jeg aldri blir lei og oser kvalitet av seg.

Jeg har opp til 5 av hvert album/film/spill hvor jeg synes alt som trenges er inni denne platen eller disken.

 

Wind Waker er for meg et helt spill som har alt og er en av de få på listen min blandt spill.

 

Det har også en viktig del med hva man liker og hvordan tid det kom ut i livet som definerer ditt

favoritt spill/film/album.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Fantastisk spill. Dette er det Zelda spillet som for meg har kommet nærmest spilopplevelsen Zelda 4: Link's Awakening til Game Boy. Mye bedre enn A Link to the Past etter min mening. Få spill har slik herlig eventyr følelse som dette spillet. Jeg er normalt ikke noe særlig fan av cel-shading og dårlig tegneserie inspirert grafikk i spill men det passer veldig bra inn her. For store "episke" redd verden fra den onde historier spiller jeg heller noe annet, men i "Wind Waker" venter eventyret rundt hvert hjørne og det er mye heller å foretrekke.

Lenke til kommentar
  • 11 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...