Gå til innhold

Test: Sony Xperia Z


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Har nå 2 sånne og begge er ødelagt. En på baksiden og en på forsiden. Glassene tåler ingen ting (begge sider). Den siste gikk i stykker mens den lå i lommen, glasset sprakk og touch-skjermen fungerer ikke lenger. Får ikke ny på garanti. Kjøper man denne bør man være veldig forsiktig!

Lenke til kommentar

Bestilte min telefon det øyeblikket den ble tilgjengelig på markedet og har hatt den i daglig bruk siden da. Har mistet den i flisene på badet, på grusen ute ved bilen, hatt den i lomma under diverse rigg-arbeid, osv, osv. Ingenting har blitt knust. Fikk en liten ripe foran som irriterte en pedant som meg så jeg tok av beskyttelsesplasten foran for en måned-halvannen siden og har et lite hakk i plastkanten som innrammer skjermen, ellers alt vel. Er godt fornøyd med telefonen og synes den virker mer robust enn linjen med Nexus-telefoner jeg har hatt.

Lenke til kommentar

Fikk Xperia Tablet Z idag, helt kanon av et produkt!

 

Men ble sjokkert at den bruker mer batterie enn den tar imot strøm...så du kan ikke bruke den konstant, selv i docking...WTF???

Hvor høy strøm leverer denne laderen da? Laderere er jo gjerne forskjellige og lader med forskjellig strømstyrke.

At mobilen trekker mer om du belaster den godt er da ikke fullt så unormalt. Skjer selv med galaxy S2'en min.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hei!
Min Z blokkerte helt en skoledag. Jeg kunne ikke skru den av, skjermen var bare HELT låst på startmenyen. Det samme skjedde igjen hjemme, etter jeg brukte SnapChat. Jeg har avinstallert SnapChat og mobilen funker bra.
Det jeg gjorde første gang den blokkerte var at jeg lot den gå tom for strøm også ladet den opp igjen, men den andre gangen tok jeg ut SIM-Kortet, og nå vil ikke SIM kortet fungere igjen!

Mobilen registrerer at et SIM kort er satt i og restarter seg. Etter at den har startet opp igjen står det "SIM-kort tatt ut, Restarter mobilen..."
Det kommer ikke opp at jeg må skrive inn PIN eller noe... hmm... Har prøvd med ett annet SIM, mobilen gjenkjenner at et SIM-kort er satt inn, men etter oppstart viser det "Ingen SIM-kort".

Tips til hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Hvilket program/software skal jeg bruke for å få ut allt av kontakter/bilder å slik fra telefonen slik son Kis3 på Samsung?

Saken er at telefonen ble knust både fremme å bake men det gikk fortsatt an å bruke 75% av skjermen.

Problemene begynte med at det ikke ble tatt ut noe info fra tlf før vi begynte å skulle skifte skjermen/e

Kjøpte noe kina dr.. først å forsto raskt at her lønner det seg å bruke skikkelige deler, så det meste er bestilt.

 

Denne infoen ligger vel en plass på 'Hovedkortet.. right?

Så i teorien kan jeg låne meg en lik tlf ta av bakskjermen, Å bytte hovedkortet og få ut denne infoen nå,, rett?

 

Setter pris på alt av info Dere kan hjelpe med, Sony er nytt for meg, men begynner faktisk å helle litt mere over mot Sony en Samsung ;p

 

Mvh

Kent

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...