Gå til innhold

4000 kroner inn på konto, hva skjer


Kriminalitet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trådstarter, lurt gjort av deg. I verste fall er det noen som har trykket feil, kanskje er det banken som har gjort en feil, beste fall er det du som har fått overført penger du ikke husker.

 

Uansett mener jeg fra tidligere saker hvor det har blitt gjort feil, å ha husket at banken erstatter det om ikke pengene er tilgjengelig.

 

Du burde ikke føle noe skyld.

Lenke til kommentar

Ver jo en sak i media for litt siden om en som fikk masse penger inn på kontoen med en feil, så brukte han det opp, ble vel et opphold i fengsel som straff om jeg husker rett

 

? lol. ja jeg får fengselstraff for å kjøpe tv for mine EGNE penger som er på min konto. send link til den saken om du vil ha meg til å tro deg, for det der er bare bullshit. må isåfall ha vært en sak der han var fullt klar over hvem sine penger det var og så brukte det. i mitt tilfelle vet ikke jeg om det er mine eller ei

Lenke til kommentar
? lol. ja jeg får fengselstraff for å kjøpe tv for mine EGNE penger som er på min konto. send link til den saken om du vil ha meg til å tro deg, for det der er bare bullshit. må isåfall ha vært en sak der han var fullt klar over hvem sine penger det var og så brukte det. i mitt tilfelle vet ikke jeg om det er mine eller ei
Dette:

Står mer om et lignende tilfelle her. :)

http://www.domstol.n...l-er-underslag/

Endret av Evelen!
Lenke til kommentar

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Fikk-500000-kr-etter-tastefeil-i-nettbank-6438579.html

Fikk 500.000 kr etter tastefeil i nettbank

 

Mannen ble torsdag dømt til fengsel i 120 dager, hvorav 90 dager ubetinget. Straffen er strengere enn aktors påstand, som lød på fengsel i 120 dager, hvorav 30 dager ubetinget. 42-åringen ble også dømt til å tilbakebetale pengene, 500.000 kroner, som han i sommer fikk overført til sin konto etter en feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...