Gå til innhold

Mange brettspill, men ingen spillevenner eller venninner


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har samlet rundt 50+ forskjellige brettspill, men har ingen folk med å spille dem med. Jeg har så mange forskjellige typer spill. De fleste har jeg aldri spillet før så jeg har ingen peiling om reglene!

 

Jeg prøvde å start et brettspill klubb her på Vinterbro området, men det ble litt mer som en fest for dem som meldte seg på. Jeg selv har ingen problem med å feste litt, men ville gjerne fokusere på brettspillene.

 

Du finner min spill kollekskjon på BoardGameGeek.

 

Jeg vet at det er allrede noen spilleklubber i det Oslo området, men jeg har tenkte at det kunne ha vært kult om det var noen folk der ute som kanskje ikke hadde så mange venner/venninner at vi kunne treffes for å spille noen ganger i året. Alle folk er velkommen.

 

Hvis noen syntes at det er greit, kan dere skrive litt her eller sende meg en pm?

 

mvh,

Jerry Maxwell

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Hei Jerry,

 

Jeg skulle gjerne vært med, men bor et stykke unna (Fredrikstad). Hvis det er snakk om noen ganger i året er det jo uansett ikke håpløst og komme seg innover. Jeg har egentlig funnet ut at jeg synes det er veldig morsomt med brettspill, men har heller ikke så mange å spille med (dette er mest relatert til at vennene mine ikke synes det er så morro).

 

Hvis noen vet om et norsk godt forum eller nettside om brettspill, si gjerne ifra, er forholdsvis fersk på emnet. :)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...