Gå til innhold

er det mulig å oppgradere SSD på Samsung 900X4C?


Gega

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Holder på å se ny bærbar og Samsung 900X4C ser ordentlig nice ut, men kommer ikke til å kjøpe den om det ikke er mulig å oppgradere minne og harddisk på den..

 

Har søkt litt på youtube men der finner jeg bare en måte å oppgradere minnet men ikke harddisken.

 

Noen som vet om det er mulig?

 

 

Mvh

 

Geir

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja du kan oppgradere harddisk. Du kan jo kjøpe denne da med oppgradert minne og harddisk for 1200,- ekstra.. http://www.multicom....at-p/c/p5374288

 

 

Jeg mener om jeg selv kan oppgradere harddisk ved en senere anledning?

 

Det der tilbudet så jo ikke så galt ut egentlig:-)

 

 

Eneste ankepunktet på nesten alle nye pcèr er at de har matte skjermer, noe jeg ikke er spesielt tilhenger av, nå skal det sies at jeg ikke har sett skjermene til disse Samsung modellene:-)

 

Ser bare for meg at farger blir mer blass enn det er på glossy skjermer.

 

Jeg vet jo at det har sin fordel ved mye dagslys å ha matt, men nå bruker jeg pc`n mest inne i hus.

 

Har tidligere hatt glossy og sitter på en Macbook Pro idag som har glossy skjerm og kan ikke si at det plager meg:-)

 

 

 

Geir

Lenke til kommentar

Ja du kan selvfølgelig oppgradere harddisken selv senere.

Skjermen på denne Samsungen er helt rå både når det gjelder fargegjengivelse, skarphet og for ikke snakke om lyssterk. Dette er den første skjermen jeg faktisk skrur ned da den er pervers lyssterk.

En matt skjerm blir nødvendigvis ikke blassere det er kvaliteten på skjermen som gir utslaget i totalopplevelsen og her er den på topp.

Lenke til kommentar

Ja du kan selvfølgelig oppgradere harddisken selv senere.

Skjermen på denne Samsungen er helt rå både når det gjelder fargegjengivelse, skarphet og for ikke snakke om lyssterk. Dette er den første skjermen jeg faktisk skrur ned da den er pervers lyssterk.

En matt skjerm blir nødvendigvis ikke blassere det er kvaliteten på skjermen som gir utslaget i totalopplevelsen og her er den på topp.

 

 

Tusen takk for svar...men det er vel ingen selvfølgelighet idag med disse ultra lette maskiner som noen har loddet både ram og harddisk...så da er det jo ikke så rart at jeg spør om det er noen som har erfaring med om det lar seg gjøre på denne maskien:-)

 

 

Geir

Lenke til kommentar

Siden den har mSATA kan det (foreløpig) bli dyrere å selv oppgradere til 240/256 GB enn å bestille ferdig med 256 GB. Det er foreløpig få mSATAer på mer enn 256 GB pga. at det inntil nylig ikke har vært mulig å få inn mer på mSATA-modulen. Så hvis 128 GB holder ~1 år til kan det være greit med 128 GB-modellen og så oppgradere til større enn 256 GB senere.

Endret av NoBo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...