Gå til innhold

Hvilke spill gleder vi oss til i 2013?


Azidops

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste spillet jeg vurderer er Gears Of War Judgment, som den eneste store eksklusive, surt er det. Mine andre plattformer får kjørt seg i høyt tempo i 2013.

 

Er jo en del multiplatts som kan vekke interesse for dere, neste COD, Bioshock Infinite, Tomb Raider, GTAV bare for å nevne dem. Multiplatts blir skaffet med stor sannsynlighet på PC viss ikke de blir helt bombet av tekniske feil, null HD textures o.l

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Av spill som ikke er arkade: Ingenting. Gears Judgment kunne blitt en kandidat men er er fryktelig lei alt som omhandler gears, så lei at jeg måtte torturere meg gjennom SPen til Gears 3.

 

Av arkade spill som KUN kommer på XBLA og ikke PC, PS3 eller Wii U sår er det kun Matter som ser interessant ut og en smule Lococycle som ser litt interessant ut.

 

Resten av arkade spill som State of Decay, Zeno Clash 2 osv. kommer også på PC.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kanskje det er bare jeg som begynner å bli gammel. Kjenner at det ikke er noen spill jeg ser fram til, selv ikke Bioshock Infinite. GTA spillene klarer jeg aldri å gjennomføre. Sist gikk jeg lei av å hele tiden babysitte vennene mine og San Andreas var det trening og spisegreiene jeg ikke fikset. I tillegg kommer alle distraksjonene gjør at jeg mister tråden.

 

Nei, skulle vært 14 igjen...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kanskje det er bare jeg som begynner å bli gammel. Kjenner at det ikke er noen spill jeg ser fram til, selv ikke Bioshock Infinite. GTA spillene klarer jeg aldri å gjennomføre. Sist gikk jeg lei av å hele tiden babysitte vennene mine og San Andreas var det trening og spisegreiene jeg ikke fikset. I tillegg kommer alle distraksjonene gjør at jeg mister tråden.

 

Nei, skulle vært 14 igjen...

 

Enig i dette. Det går langt mellom spillene jeg virkelig fordyper meg i. Sist var Mass Effect 3.

 

Har rett og slett ikke tid til å sette meg ned flere timer i strekk hver dag. Noen timer i uka klarer jeg nok, men da er det tiltak å sette seg ned med et langt spill. Det verste jeg vet er å starte et nytt spill. Tar alltid så lang tid før man kommer i gang. Blir heller FIFA og lignende der man godt kan spille i en halvtime - time.

Lenke til kommentar

Xbox 360 er inne i dens åttende år på markedet. Det er ikke rart at dere begynner å gå lei. Entusiasmen kommer nok tilbake når MS og Sony viser frem Xbox 3 og PS4 skal dere se. :)

 

Nå synes jeg ikke at 2013 ser direkte fantastisk ut for 360, men det kommer en del gode spill til platformen i år også. Prøver meg på en ny liste:

 

XBLA:

Crimson Dragon

Ascend: New Gods

Zeno Clash II

Super T.I.M.E. Force

Bit Trip Runner 2

State of Decay

Lococycle

Monaco

Brothers: A tale of two sons

Matter

Battleblock Theater

 

Discbaserte spill:

Tomb Raider

Bioshock Infinite

Gears of War Judgement

Resident Evil Revelations

Remember Me

GTA V

Rayman Legends

South Park: The Stick of Truth

Dark Souls 2

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

synd at vi må vente helt til 2014 før fallout 4 kommer ut

Det hadde vært genialt om Fallout 4 ble et vårspill for next-gen konsollene neste år, slik som Oblivion var et vårspill for 360 i 2006.

 

Blir spennende å se om de fortsetter med Creation Engine/Gamebryo eller om de har bestemt seg for å gå for en ny grafikkmotor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...